Nieuwe uitbater van Delhaize Hoboken verwelkomt klanten

Nieuwe uitbater van Delhaize Hoboken verwelkomt klanten

Antwerpen, 12 juni 2024. Morgen, donderdag 13 juni, verwelkomt de nieuwe uitbaatster van Delhaize Hoboken haar klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor het hele team met zowat 50 medewerkers, en de klanten van Delhaize in de regio. Bovendien staat er heel binnenkort al een ingrijpend project voor de supermarkt op de agenda.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat Oumaima El Hosni aan het roer van Delhaize Hoboken. Ze start het nieuwe hoofdstuk met het vertrouwde team van de winkel, dat integraal aan boord blijft. Daarbij willen ze op korte termijn een aantal nieuwe accenten gaan leggen in de winkelbeleving. Vers en lekker zijn daarbij de kernwoorden.

“We gaan heel nadrukkelijk inzetten op verse producten van de beste kwaliteit”, vertelt de uitbaatster. “Groenten en fruit staan daarbij centraal, maar we gaan ook werken aan een uitgebreid aanbod vers versneden charcuterie en aan een ruim assortiment lokale producten.”

Grootse plannen voor nog meer winkelcomfort

Om die plannen in ideale omstandigheden vorm te kunnen geven, kiest het team van Delhaize Hoboken voor een grondige ingreep. Enkele weken na de heropening als zelfstandige supermarkt, gaan de deuren namelijk een tijdje dicht voor volledige vernieuwingswerken aan het interieur.

“We hebben écht zin om klanten van Delhaize Hoboken de best mogelijke winkelervaring te bieden, en dat deed ons besluiten om extra te investeren en het maximum uit het potentieel van de binnenruimte te halen”, geeft Oumaima aan. “Zo hadden we een heel duidelijk beeld over hoe we de afdeling fruit en groenten nog veel beter tot leven kunnen doen komen, en hoe we de algemene inrichting comfortabeler kunnen maken. Alleen zijn daarvoor wat grondiger ingrepen nodig, en die gaan we dus heel binnenkort doen.”

Delhaize Hoboken gaat binnenkort dus even dicht. Van 1 tot en met 11 juli sluiten de deuren tijdelijk en wordt het volledige interieur vernieuwd. Op vrijdag 12 juli heropent de supermarkt definitief, en vanaf datzelfde weekend verwelkomt Delhaize Hoboken klanten voortaan ook op zondagvoormiddag! ​ ​

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Hoboken blijven in een eerste fase nog onveranderd

Maandag – donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u
​Zaterdag: 8u – 20u
​Zondag: gesloten

Van 1 tot 11 juli sluit de winkel voor vernieuwingswerken, en vanaf het eerste weekend daarna wordt ook een zondagsopening ingevoerd.

Adres Delhaize Hoboken: Heidestraat 2, 2660 Hoboken