Nieuwe uitbater van Delhaize Melsbroek verwelkomt klanten

Nieuwe uitbater van Delhaize Melsbroek verwelkomt klanten

Melsbroek, 4 juni 2024. Morgen, woensdag 5 juni, verwelkomt de nieuwe uitbater van Delhaize Melsbroek zijn klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbater, de 70 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat Erhan Bayrak aan het roer van Delhaize Melsbroek. Misschien stond dat wel in de sterren geschreven, want Erhan kwam als kleine jongen met zijn ouders al inkopen doen in deze supermarkt. Toen al ontstond de droom om ooit een eigen winkel uit te baten. Intussen deed Erhan in de regio elders al retailervaring op, en nu komt dus ook de droom uit die hij nooit voor mogelijk had gehouden: de supermarkt uit zijn jeugd is voortaan zijn verantwoordelijkheid. Erhan is meer dan ooit klaar om samen met de medewerkers en de klanten dit nieuwe hoofdstuk voor Delhaize Melsbroek te gaan schrijven. ​

“De afgelopen weken hebben we al veel samengewerkt en tijdens de voorbereidingen voor de overname hebben we Erhan leren kennen als een gedreven, open zaakvoerder met aandacht voor de klant en het team. Al van bij het eerste gesprek voelden we dat het goed zat”, vertelt Assistent store manager Thibeau Wijnant. “Erhan steekt zijn waardering niet onder stoelen of banken, en neemt ons met veel passie mee in zijn verhaal. Dat het zijn droom was om Delhaize Melsbroek uit te baten, doet mij echt deugd. En ik ben zelf héél trots om mee te kunnen draaien in een succesvolle winkel met veel tevreden klanten.”

Nog betere klantenservice

Als nieuwe uitbater van Delhaize Melsbroek zal Erhan al van bij het begin enkele dingen aanpassen om klanten nog beter van dienst te zijn.

“Al vanaf onze eerste openingsdag kunnen klanten genieten van verschillende openingspromo’s en een aantal degustaties. Later dit jaar gaan we het assortiment geleidelijk verder uitbreiden, vooral in de versafdelingen met een groter en kwaliteitsvol aanbod. Dat beschouwen klanten echt als een meerwaarde”, vertelt de uitbater enthousiast.

Daarnaast gaat in de winkel ook nog meer ingezet worden op de verkoop van lokale producten. Klanten die tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden in deze winkel absoluut hun gading.

Delhaize Melsbroek in cijfers:

• 70 medewerkers
  • 2.300 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 8 kassa’s, 5 quick scans en 4 selfscans
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Een warm onthaal

Eigenaar Erhan en het hele team van de winkel zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te ontvangen. “Alle klanten die we morgen over de vloer krijgen, zullen bijzonder verwend worden met verschillende promo’s en lekkere degustaties”, besluit hij met de glimlach.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Melsbroek blijven voorlopig onveranderd en zijn als volgt:

Maandag – donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u