Nieuwe uitbaters van Delhaize Asse verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Asse verwelkomen klanten

Asse, 19 september 2024. Morgen, vrijdag 20 september, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Asse hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters Margo Stevens en Wouter Loomans, de meer dan 33 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team en extra lokale focus

Vanaf morgen staan Margo Stevens en Wouter Loomans aan het roer van Delhaize Asse.

“Alle winkelmedewerkers hier zijn nu echt klaar voor het nieuwe hoofdstuk”, vertellen Wouter en Margo. “Daarmee is de basis gelegd en we willen nu vooral voortbouwen op al die ervaring en kennis, met nog extra lokale accenten erbovenop.”

Bij Delhaize Asse zal de focus op vers komen te liggen. “We willen de verswinkel van de buurt worden” klinkt het. Er zal dagelijks een ruim assortiment van fruit en groenten alsook bakkerijproducten aangeboden worden. Vanaf 20 september zal ook het vleesaanbod geoptimaliseerd worden door de vertrouwde slagers van vroeger.

Delhaize Asse in cijfers:

• 33 medewerkers
  • 1300 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 4 kassa’s en 7 quick scans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Meteen nieuwe openingsuren, inclusief op zondag

Margo, Wouter en het hele team wilden ook inzetten op extra comfort en flexibiliteit voor de klanten, en dat doen ze meteen vanaf de start. Zo wijzigen de openingsuren van Delhaize Asse en openen zij de deuren vanaf 27 oktober ook zondag van 8u30 tot 12u.00.

Zo'n belangrijke wijziging laten de uitbaters niet onopgemerkt voorbijgaan. Tijdens de opening ontvangen ze hun klanten met een lekkere traktatie. Daarnaast worden er tastings voorzien en de kindjes worden ook niet vergeten. Er komt een springkasteel en een schminkster. “We kijken er écht naar uit om onze klanten warm te verwelkomen!” besluiten Margo en Wouter.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Asse zien er voortaan als volgt uit:

Maandag – zaterdag: 8u00 tot 20u00

Vanaf 27/10/2024: