Nieuwe uitbaters van Delhaize Beersel verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Beersel verwelkomen klanten

Beersel, 23 april 2024 - Morgen, woensdag 24 april, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Beersel hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 65 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staan Amaury Janssen en Miguel Delacroix aan het roer van Delhaize Beersel. Het duo brengt een heleboel ervaring mee want ze waren samen ook al uitbater van de Proxy Delhaize in het centrum van Sint-Genesius-Rode en – sinds begin 2024 – van Delhaize Alsemberg. Bovendien is Amaury meer dan 10 jaar lang regionaal manager van zelfstandige Delhaize-uitbaters geweest.

“Deze regio en de winkel kennen we dus al jarenlang, en we zijn heel trots en dankbaar om zo’n kwalitatieve winkel te kunnen overnemen om hem samen uit te baten”, vertellen de nieuwe eigenaars enthousiast. “Wij staan te popelen om met dit geweldige team aan de slag te gaan en onze klanten te verwelkomen.”

Binnen dat team klinkt precies hetzelfde enthousiasme. “De voorbije weken hebben we uitgebreid kennis kunnen maken met Amaury en Miguel”, vertelt een medewerker. “Natuurlijk gaat zo’n overname eerst altijd gepaard met wat onzekerheid, maar die heeft intussen plaatsgemaakt voor een gevoel van vertrouwen en vooral veel zin in dit nieuwe hoofdstuk voor onze winkel!”

Nog betere klantenservice

In Delhaize Beersel staat de klant en zijn beleving centraal en ligt de focus op een uitgebreid aanbod. Klanten gaan tijdens het winkelen steeds meer op zoek naar inspiratie, kwaliteit en nieuwigheden, en ze vinden hier absoluut hun gading. Amaury en Miguel zijn vastberaden om in de toekomst nog meer in te zetten op een goed gevulde winkel en te focussen op verse producten die het verschil maken.

“We gaan onze klanten verrassen met een uitgebreid assortiment en veel nieuwe, lokale producten. Letterlijk in elke afdeling komen er nieuwigheden”, vertelt Amaury.

Iets anders waarop Amaury en Miguel zullen focussen is de lokale verankering van hun winkel en de samenwerking met lokale leveranciers.

“Dat doen we niet alleen in het aanbod, door in te zetten op een uitgebreid assortiment lokale producten, maar ook door beroep te doen op bedrijven uit de buurt voor verschillende diensten. Denk aan het onderhoud van de parking of de coördinatie van onze security”, legt Miguel uit.

Zondagopening én nieuw gebouw in het vooruitzicht

De nieuwe uitbaters van Delhaize Beersel zetten ook op nog andere vlakken alles op alles om de winkelervaring nóg beter te maken. Zo zal Delhaize Beersel vanaf 1 mei ook op zondagvoormiddag de deuren openen. En op termijn starten Amaury en Miguel samen met Delhaize een ambitieus project voor een volledige renovatie van het gebouw. Meer nieuws over die plannen volgt in een later stadium.

Een warm onthaal

Amaury, Miguel en hun team zijn er klaar voor en kijken er naar uit om vanaf morgen hun klanten te verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt, leggen we extra in de watten en trakteren we op een leuk welkomstgeschenkje!” besluit Miguel.

Delhaize Beersel in cijfers:

• 65 medewerkers
  • 15.000 producten
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Beersel zien er de eerste week nog even als volgt uit:

Maandag - zaterdag: 8u – 20u
​Zondag: gesloten

Maar al vanaf 1 mei opent Delhaize Beersel de deuren ook op zon- en feestdagen, van 9u tot 14u.

Adres Delhaize Beersel: Steenweg op Ukkel 329, 1650 Beersel