Nieuwe uitbaters van Delhaize Brasschaat verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Brasschaat verwelkomen klanten

Brasschaat, 17 september 2024. Morgen 18 september, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Brasschaat hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de familie Van Gestel, de 49 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team en extra lokale focus

Vanaf morgen staat de familie Van Gestel aan het roer van Delhaize Brasschaat. “Alle winkelmedewerkers hier zijn nu echt klaar voor het nieuwe hoofdstuk”, vertellen ze. “Daarmee is de basis gelegd en we willen nu vooral voortbouwen op al die ervaring en kennis, met nog extra lokale accenten erbovenop. We zijn er met z’n allen heel trots op dat we producten van meer dan twintig nieuwe, lokale leveranciers kunnen toevoegen aan ons assortiment. Bovendien wordt ons assortiment charcuterie salades, bereide maaltijden en speciale kazen verder uitgebreid. Hiervoor hebben we onze beenhouwerij omgevormd tot Atelier Jackie, genoemd naar onze dochter. Alle gerechten die we binnenshuis maken zullen onder deze benaming aangeboden worden”, aldus Jimmy Van Gestel.

Delhaize Brasschaat in cijfers:

• 49 medewerkers
  • 2000 m² winkeloppervlakte
  • Ondergrondse parking met 95 staanplaatsen
  • 15.000 producten
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Meteen nieuwe openingsuren, inclusief op zondag

De nieuwe uitbaters en hun team wilden ook inzetten op extra comfort en flexibiliteit voor de klanten, en dat doen ze meteen vanaf de start. Deze week al wijzigen de openingsuren van Delhaize Brasschaat en openen zij de deuren ook op zondag van 8u00 tot 13u00. Zo'n belangrijke wijziging laat de uitbater niet onopgemerkt voorbijgaan. Tijdens de opening pakt hij uit met heel wat feestelijkheden.

“Op woensdag 18 september, voorzien we voor de eerste 300 klanten een gratis boeket. En voor de eerste zondagsopening op 22 september doen we dat opnieuw. Iedereen is van harte welkom, we kijken er écht naar uit om onze klanten warm te ontvangen!” besluit Jimmy Van Gestel.

Openingsuren

Maandag – zaterdag: 8u00 tot 20u00