Nieuwe uitbaters van Delhaize Ninove verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Ninove verwelkomen klanten

Ninove, 31 juli 2024. Morgen, op donderdag 1 augustus, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Ninove hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor hen, de 48 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf donderdag staan Stijn Van Der Weeën en zijn vrouw Laure Misseeuw aan het roer van Delhaize Ninove, gelegen in het shoppingcenter Ninia. Daarmee is het koppel niet aan zijn proefstuk toe. Stijn en zijn vrouw Laure baten sinds 2015 de Proxy Delhaize in Denderleeuw ​ en sinds vorig jaar de Delhaize in diezelfde gemeente uit. “We brengen heel wat ervaring mee”, vertelt Stijn Van der Weeën bij wie het uitbaten van een Delhaizewinkel een familieaangelegenheid is. Zijn grootouders startten in 1957 een superette in het centrum van Denderleeuw, die werd vervolgens overgenomen door zijn ouders en later omgevormd tot een AD Delhaize. Uiteindelijk namen Stijn en Laure deze winkel over om er een Proxy Delhaize van te maken. In oktober 2023 kwam daar de ‘grote Delhaize van Denderleeuw’ bij. En nu dus ook de winkel in Ninove. “We hebben veel zin in dit nieuwe hoofdstuk van ons Delhaizeverhaal en kijken erg hard uit naar de samenwerking met het professionele en getalenteerde team van de Delhaize supermarkt in Ninove”, aldus Stijn.

Nog betere klantenservice

De nieuwe uitbaters van de Delhaize in Ninove hebben de ambitie om de winkelbeleving van de klanten op korte termijn te verbeteren. “Na de eerste contacten met onze medewerkers en klanten zien we al enkele ‘quick wins’ die doorgevoerd kunnen worden. Zoals bijvoorbeeld de uitbreiding van ons assortiment verse producten en bakkerijproducten en we willen ook een ruimer aanbod van lokale en streekgebonden producten aanbieden”, vertelt uitbater Stijn. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden in deze winkel absoluut hun gading. De Delhaize van Stijn en Laure biedt het volledige productassortiment van Delhaize aan en hun klanten kunnen gebruikmaken van talrijke technologieën die hun winkelervaring verbeteren. De uithangborden van de winkel zijn de artisanale beenhouwerij, het atelier vis, een ruim assortiment fruit en groenten en een bakkerij waar meermaals per dag verse broden, pistolets, stokbroden en koffiekoeken afgebakken worden.

Delhaize Ninove in cijfers:

• 48 medewerkers
  • 1910 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 7 kassa’s, 6 quick scans en self scans[SD1]
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Een warm onthaal

Stijn en Laure zijn klaar voor de opening en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt leggen we extra in de watten. Voor iedere bezoeker voorzien we onder meer een leuk welkomstgeschenkje! Er zullen ook diverse degustaties georganiseerd worden”, aldus Stijn.[SD2] [LM3]

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Ninove blijven voorlopig onveranderd en zijn als volgt:

Maandag – donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u
​Zaterdag: 8u – 20u
​Zondag: gesloten [SD4] [LM5]

Parkeren

Parkeren kan gratis in de parking van het Ninia shoppingcenter volgens volgende voorwaarden:

• bij aankoop van minimum 10 euro - 1 uur gratis parkeren
  • bij aankoop van minimum 40 euro - 2 uur gratis parkeren.

Adres Delhaize Ninove: Vuurkruisersstraat 138, 9400 Ninove

Sarah De Meester