Nieuwe uitbaters van Delhaize Oostende Hazegras verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Oostende Hazegras verwelkomen klanten

Oostende, 24 september 2024 - Morgen, woensdag 25 september, start voor Delhaize Oostende Hazegras een heel nieuw hoofdstuk als zelfstandige supermarkt met nieuwe uitbaters. De (her-)opening is een belangrijk moment voor het volledige team van medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Als tweede van de beide Oostendse supermarkten van de retailer start Delhaize Oostende Hazegras morgen aan een tweede leven als zelfstandige supermarkt (Delhaize Oostende Sea’rena voerde diezelfde conversie reeds voor de zomer door). Voor de nieuwe uitbaters is het een verhaal van vernieuwing, maar zeker ook van voortbouwen op sterke fundamenten.

“Het volledige team van de winkel blijft gewoon aan boord, we blijven op onze ijzersterke centrale locatie en we verwelkomen onze klanten na de heropening op dezelfde uren”, zo luidt het. “Met zoveel ervaring en zo’n gemotiveerd team in huis, wilden we vooral verder bouwen op de sterke troeven die Delhaize Oostende Hazegras altijd al had. Al staat dat natuurlijk niet in de weg dat we hier en daar andere accenten zullen leggen.”

Vers en lokaal, met warme West-Vlaamse gastvrijheid

Die nieuwe accenten ziet het team in de eerste plaats in verse en lokale producten, en daar willen ze meteen vanaf de heropening werk van maken.

“Klanten verwachten van een supermarkt vandaag niet alleen een vlotte winkelervaring, maar ze gaan er ook op zoek naar inspiratie en nieuwigheden”, legt de store manager uit. “Naar die nieuwigheden gaan wij voor hen op zoek, en we geven daarbij extra aandacht aan lokale, kwaliteitsvolle producten.”

Voeg bij die aanpak nog die échte, West-Vlaamse gastvrijheid waarbij elke klant met de glimlach wordt ontvangen, en Delhaize Oostende Hazegras is helemaal klaar om het nieuwe hoofdstuk in te zetten. Om dat extra in de verf te zetten, worden de eerste bezoekers morgen trouwens ook extra verwend met een leuk welkomstgeschenkje!

Delhaize Oostende Hazegras in cijfers:

• 47 medewerkers
  • 2000 m² winkeloppervlakte
  • 140 parkeerplaatsen
  • 15.000 producten
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Oostende Hazegras blijven voorlopig onveranderd en zijn als volgt: Maandag – zaterdag: 8u00 tot 20u00. Vanaf oktober is de winkel ook geopend op zon- en feestdagen: 8u tot 13u00. De eerste zondagsopening is op 27/10 bij de start van de herfstvakantie.

Adres Delhaize Oostende Hazegras: Leopold III-laan 7, 8400 Oostende

Sarah De Meester