Nieuwe uitbaters van Delhaize Sint-Katelijne-Waver verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Sint-Katelijne-Waver verwelkomen klanten

Sint-Katelijne-Waver, 22 april 2024. Morgen, dinsdag 23 april, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Sint-Katelijne-Waver hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 57 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf maandag staan Philippe en Yves Hoeck aan het roer van Delhaize Sint-Katelijne-Waver. Voor wie de beide broers al kende, zal dat niet als een verrassing overkomen want Philippe en Yves zijn vertrouwde gezichten in het Delhaize-winkelnetwerk. In 2007 stapten ze namelijk al mee in de zaak van hun vader, en gaandeweg werden ze de uitbaters van verschillende supermarkten. ​

“Onze passie voor retail kregen we letterlijk van thuis mee”, vertelt Philippe Hoeck. “In 2016 namen we het roer helemaal over, en vandaag komt dus Delhaize Sint-Katelijne-Waver mee onder onze vleugels. Een uitdagend en intensief proces is het geweest, maar we zijn echt trots dat we vanaf morgen ook één van de 128 Delhaize-supermarkten uit het toekomstplan een nieuwe start kunnen laten beleven. Alle 57 medewerkers van de winkel hebben samen met ons die overstap gemaakt, dus we kunnen meteen aan de slag met een team vol kennis en ervaring!”

Betere klantenservice, met verschillende verbeteringen

Als nieuwe uitbaters van de Delhaize in Sint-Katelijne-Waver hebben Philippe en Yves meteen al enkele aanpassingen doorgevoerd om de klanten nog beter van dienst te zijn.

“We gaan volop inzetten op een kwalitatief aanbod verse producten”, legt Yves uit. “Dat merk je aan leuke details zoals een nieuwe pers voor vers sinaasappelsap of een ananas-snijmachine, maar nog veel meer aan forse vernieuwingen zoals de uitgebreide beenhouwerij en de heropstart van een charcuterietoog in bediening. We versnijden de charcuterie ter plaatse en kunnen ze dus ook voorverpakt aanbieden aan de klanten.”

De klanten in Sint-Katelijne-Waver kunnen voortaan ook kiezen uit een ruimer aanbod producten, inclusief vers bereide schotels van de nieuwe traiteurafdeling. En in de loop van de komende maanden komen er stap voor stap nóg leuke nieuwigheden bij!

“Binnen ongeveer een maand krijgt de bakkerij-afdeling nog nieuwe ovens én eigen rijskasten, zodat we helemaal dat warme-bakker-gevoel zullen kunnen brengen. En nog even later – want we pakken de zaken met zorg aan, stap voor stap – krijgt onze winkel ook nog een splinternieuwe sushistand”, besluiten de uitbaters trots.

Vanaf morgen staan Yves, Philippe en het hele team van Delhaize Sint-Katelijne-Waver klaar om hun klanten te ontvangen.

Delhaize Sint-Katelijne-Waver in cijfers:

• 57 medewerkers
  • 2.440 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Sint-Katelijne-Waver zien er vanaf de heropening als volgt uit:

Maandag – zaterdag: 8u – 20u

In de toekomst zal de winkel ook op zon- en feestdagen de deuren openen. Meer nieuws daarover volgt. ​

Adres Delhaize Sint-Katelijne-Waver: Leliestraat 59, 2860 Sint-Katelijne-Waver