De nieuwe uitbaters en het team van Delhaize Kraainem zijn klaar om de klanten te verwelkomen

Kraainem, 12 februari 2024 Morgen, dinsdag 13 februari 2024, openen de nieuwe uitbaters en het team van Delhaize Kraainem hun deuren voor de klanten. De opening als zelfstandige Delhaize-supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbater, medewerkers en klanten van Delhaize Kraainem.

Gemotiveerd team

De carrière in de voedingsretail van Adrien Mommaerts is begonnen in 2014. Hij heeft gedurende 9,5 jaar verschillende functies uitgeoefend in de verkoop en de supply chain. Adrien is altijd klant geweest bij Delhaize en is fan van het merk en het commerciële concept van Delhaize. De laatste jaren was het zijn droom om zelf een zelfstandige Delhaize-supermarkt uit te baten. De aankondigingen in maart 2023 waren het moment voor Adrien om van start te gaan met dit nieuwe levenswerk.

"Ik kan niet wachten om aan dit nieuwe avontuur te beginnen met de bestaande medewerkers van de winkel. Het team van de winkel heeft veel talent en samen willen we onze klanten een unieke winkelervaring bieden. We zijn vastbesloten om onze klanten nog beter van dienst te zijn en we kijken ernaar uit om samen aan dit nieuwe hoofdstuk te beginnen.”

Stijn, team leader groenten en fruiten, zegt:

“Na een lange periode van onzekerheid is het tijd om nu een nieuwe weg in te slaan met de overnemer. We hebben hem de laatste weken beter leren kennen en dit geeft steeds meer vertrouwen. Ik kijk er naar uit om nieuwe producten en nieuwigheden te kunnen voorstellen aan onze klanten en hen nog beter te kunnen inspireren”

Een aangename winkelervaring

Delhaize Kraainem is gebouwd volgens een nieuw winkelconcept waarbij de nadruk op vlotheid en efficiëntie, innovatie en inspiratie ligt. ​ In deze supermarkt staan de klanten en hun ervaring dus centraal; het assortiment en convenience komen vóór alles. ​ Klanten die op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak bij het boodschappen doen, vinden er zeker hun gading.

Delhaize Kraainem in enkele cijfers;

• 57 medewerkers
  • 2324 m² verkoopoppervlakte
  • 15 000 producten
  • 7 traditionele kassa's, 9 self-scans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met Nutri-Score A of B voor Superplus-kaarthouders

Behoud van de Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service. Producten besteld op delhaize.be kunnen dus nog steeds opgehaald worden in Delhaize Kraainem. ​

Een warm onthaal

Adrien en het hele team van de winkel zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te ontvangen. ​ “Alle klanten die we morgen over de vloer krijgen, zullen bijzonder verwend worden”, verklaart de uitbater.

Adres Delhaize Kraainem: Wezembeeklaan 112, 1950 Kraainem.

Openingsuren van de supermarkt: maandag tot en met donderdag van 8u tot 20u, vrijdag van 8u tot 21u en zaterdag van 8u tot 20u. Binnenkort zal de winkel ook op zondag geopend zijn.