Delhaize biedt unieke blik achter de schermen tijdens de ‘24 uur van de Logistiek’

Innovatief recruteringsevent voor lokaal en logistiek talent

Kobbegem, 19 september 2024. Delhaize organiseert op 15 en 16 oktober een logistiek job event om lokaal talent aan te trekken. Logistiek is een cruciaal onderdeel van de dagdagelijkse werking bij de retailer. En daarvoor is Delhaize op zoek naar extra talent. Net zoals een logistieke afdeling in realiteit 24h draait, zal ook dit evenement 24 uur duren.

Trots op logistiek

Delhaize is trots op haar logistieke organisatie. Dagelijks zorgen zo’n 2.200 medewerkers uit de verschillende logistieke departementen voor een vlotte bevoorrading van de winkels. Met 2.300 leveringen van meer dan 25.000 verschillende producten, voorzien ze zo wekelijks 5 miljoen klanten van goed eten en mooie momenten. Logistiek is niet voor niets het kloppend hart van Delhaize.

“Een optimale coördinatie en communicatie tussen ondersteunende diensten, distributiecentra en winkelpunten zijn cruciaal om onze winkels dagelijks nog beter te kunnen bedienen en te ondersteunen in hun groei. ​ We vinden het belangrijk om te investeren in de ontwikkeling van onze medewerkers, een open en transparante communicatie te stimuleren om betrokkenheid, groepsgeest en trots te vergroten. ​ Onze logistieke medewerkers zijn stuk voor stuk trotse leeuwen die dagelijks instaan voor de bevoorrading van onze 811 winkels”, aldus Johan Ideler, SVP Logistics & Supply Chain bij Delhaize.

Lokaal talent

Op 15 en 16 oktober organiseert Delhaize het job event ’24 uur van de Logistiek’ om lokaal logistiek talent aan te trekken en een blik te bieden achter de schermen van haar logistieke dienstverlening. ​ Het wordt meteen het langste job event van België, want gedurende 24u kan je in verschillende tijdslots deelnemen aan diverse activiteiten. Op deze manier wil de retailer benadrukken dat logistiek nooit stilstaat: 24/7 zijn medewerkers in diverse logistieke afdelingen en functies in de weer voor een optimale klantbeleving in de winkel. ​ Op het event gaan recruiters en logistieke medewerkers in gesprek met potentiële kandidaten en krijgen ze een rondleiding in de diverse afdelingen en distributiecentra. Momenteel staan er een tiental posities open.

Neem deel!

Deelnemen kan eenvoudig door te registreren voor één van de tijdslots op 15 en 16 oktober via 24u-logistiek | Delhaize.

Sarah De Meester
Sarah De Meester External Communications Manager