DELHAIZE BREIDT STRUCTURELE SAMENWERKING MET DECATHLON VERDER UIT

Omruilen SuperPluspunten naar aankoopbonnen Decathlon

31 Decathlonsportartikelen beschikbaar in alle Delhaizesupermarkten

Brussel - Delhaize is mee met ‘t leven en wil haar klanten helpen om niet alleen beter te eten, maar ook om beter te leven. Daarom breidt Delhaize de samenwerking  met Decathlon verder uit en zal het de meest gevraagde producten van het sportmerk aanbieden in alle Delhaizesupermarkten en de deelnemende Proxy en AD Delhaize winkels in België. Dankzij deze uitzonderlijke samenwerking kunnen de Belgen de nodige sportattributen aankopen om in beweging te blijven, te sporten of iets leuks te doen met de kinderen, zowel thuis als buiten. Vanaf 8 juli zal het voor de houders van een Superpluskaart ook mogelijk zijn om de gespaarde SuperPluspunten om te ruilen voor Decathlonaankoopbonnen.

Structurele samenwerking

De basis van de samenwerking tussen Delhaize en Decathlon werd vorig jaar al gelegd tijdens een proefproject waarbij een selectie van producten werden aangeboden in enkele  Delhaizesupermarkten. De actie bleek een schot in de roos en er werd dan ook beslist om deze structurele samenwerking deze zomer verder te zetten en uit te breiden.

Tot en met 21 juli zal een assortiment van 31 Decathlonproducten aangeboden worden in alle Delhaizesupermarkten en de deelnemende Proxy en AD Delhaize winkels in België. De meest populaire producten zoals voetballen, goals, badmintonracketten en petanqueballen zullen beschikbaar zijn. Het wordt dus een sportieve zomer, dankzij Delhaize en Decathlon. In de loop van de zomer zullen er nog extra acties worden aangekondigd binnen deze samenwerking.

Decathlon wil met de samenwerking met Delhaize meer Belgen aan het sporten te krijgen, zeker gezien het feit dat veel mensen tijdens de pandemie minder mogelijkheden hadden om hun sport te beoefenen. Door de sportproducten ook in Delhaizewinkels aan te bieden én door extra services aan te bieden aan de Superplusklanten bevestigt Decathlon de ambitie om de Belgen te helpen om voor hun gezondheid te zorgen.

Pluspunten voor Decathlonaankoopbonnen

Delhaize en Decathlon gaan verder dan enkel maar sportproducten aanbieden. Delhaizeklanten kunnen dankzij hun aankopen bij Delhaize SuperPluspunten sparen. De gespaarde punten kunnen ze momenteel omruilen voor een product, of een aankoopbon van 5 euro bij Delhaize of bol.com in het geval van 500 punten. Aan dit lijstje wordt nu ook Decathlon toegevoegd. De Delhaizeklanten kunnen deze aankoopbon dan ook gebruiken voor hun aankopen bij Decathlon. Vanaf 8 juli wordt deze optie geactiveerd.

Roel Dekelver Head of External Communications Delhaize Belgium
Karima Ghozzi External Communications Manager Delhaize

Beter leven
Over Delhaize De Leeuw

Delhaize De Leeuw
In februari 2021 telt  Delhaize De Leeuw maar liefst 820 winkels in België en LuxemburgHet winkelnetwerk bestaat uit volgende formulessupermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize en Shop& Go. Via delhaize.be kunnen klanten online winkelen en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaizeklanten kunnen rekenen op een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten. Delhaize heeft een marktaandeel van 24,9% en telt meer dan 32.000 medewerkers. *Bron AC Nielsen

Ahold Delhaize
Delhaize maakt deel uit van de internationale retailgroep Ahold Delhaize die actief is in 10 landen met ongeveer 380.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 7.000 winkels, waar wekelijks bijna 54 miljoen klanten hun boodschappen doen.

Delhaize De Leeuw
Brusselsesteenweg 347, 1730 Kobbegem