Delhaize lanceert zijn digitale spaarkaart via My Delhaize app
Betere toekomst

Delhaize lanceert zijn digitale spaarkaart via My Delhaize app

Tot 66% korting op het Bialetti-assortiment

Delhaize lanceert zijn digitale spaarkaart voor haar Bialetti-gamma. Op die manier kunnen klanten digitale spaarzegels verzamelen in plaats van de gekende stickers op een papieren spaarkaart te kleven. Zo wordt het voor klanten makkelijker om deel te nemen aan spaaracties. Met het digitale ticket past ook deze nieuwe evolutie volledig bij de ambitie van Delhaize om minder papier te gebruiken.

Klanten kunnen bij Delhaize sparen voor korting op het Bialetti-gamma. In ruil voor een volle spaarkaart met 8 zegels, kan men genieten van een korting tot 66% op een product uit het Bialetti-gamma. Het assortiment bestaat uit 10 producten waaronder een theepot met filter, dubbelwandige glazen, een thermosfles, ... Het systeem van spaaracties is gekend. Nu wil Delhaize dat proces vereenvoudigen.

Klanten kunnen voor deze editie namelijk kiezen voor digitale spaarzegels. Die verzamelen ze op een digitale spaarkaart in de My Delhaize app, wat het meteen makkelijker maakt, want zo kunnen stickers of spaarkaarten niet verloren gaan. Omruilen is simpel. Als de kaart vol is, kunnen ze hun Bialetti product(en) oppikken in de winkel. Daarvoor hoeven ze enkel in hun My Delhaize app aan te duiden dat ze het Bialetti product bij de volgende boodschappen zullen afhalen. Dat betekent meteen ook een veel vlottere afhandeling aan de kassa. Klanten kunnen bovendien nog steeds hun zegels, ook de digitale, doorgeven aan vrienden of familie.

“Het praktisch makkelijker maken voor onze klant is de belangrijkste reden voor het lanceren van de digitale spaarzegels”, zegt Roel Dekelver.  “Uiteraard ligt de keuze nog altijd bij de klant, maar het zou fantastisch zijn dat zoveel mogelijk klanten de omslag maken. Want duurzaamheid is een prioriteit voor Delhaize. We willen klanten zoveel mogelijk aanmoedigen om digitaal te sparen. Dat is voor hen makkelijker, want het zal vlotter gaan aan de kassa. Bovendien kunnen digitale spaarzegels niet verloren gaan, wat met de stickers en spaarkaarten wel eens durft te gebeuren. Daarnaast zorgt het er natuurlijk ook voor dat we minder papier verbruiken. Acties als deze gaan op zich misschien het verschil niet maken, maar vele kleintjes maken één groot.”

De actie loopt vanaf 18 augustus t.e.m. 21 september 2022. Volle spaarkaarten kunnen (digitaal) ingeruild worden t.e.m. 28 september 2022.

Alle praktische info vind je op de website: https://www.delhaize.be/bialetti