Delhaize supermarkt Oostende Hazegras is “klantvriendelijkste winkel 2022” voor België en Luxemburg
Beter leven

OOSTENDE- Bij Delhaize staan onze klanten voorop. We willen dat onze klanten tevreden zijn wanneer ze onze winkels buiten stappen, want een tevreden klant is goud waard. Daarom zetten we ons dag in dag uit in om hen een magische winkelervaring te bezorgen. Supermarkt Delhaize Oostende Hazegras is uitgeroepen tot “klantvriendelijkste winkel 2022” binnen alle supermarkten van Delhaize voor België en Luxemburg.

Elke supermarkt van Delhaize heeft dit jaar haar klantenbeoordelingen als basis genomen om de klantentevredenheid in haar winkel te meten. “We zijn heel trots om ons gedurende 1 jaar de favoriete supermarkt van Delhaize te mogen noemen. Wij doen dagelijks ons best om een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsvolle en gezonde producten aan te bieden. Ook service en winkelcomfort zijn belangrijke pijlers van onze winkel,” zegt Nicolas Van de Kerckhove, store manager supermarkt Delhaize Oostende Hazegras).

Praktische info
​SM Delhaize Oostende Hazegras