Nieuwe Proxy Delhaize Longchamp
Winkelopeningen

Nieuwe Proxy Delhaize Longchamp

Nieuwe generatie buurtwinkel voor Ukkel

Ukkel – Op donderdag 9 februari opent de nieuwe Proxy Delhaize Longchamp haar deuren. De opening past binnen de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten namelijk dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften.

Altijd een Delhaize in je buurt
​ ”Klanten kunnen hier genieten van een lichtrijke ruimte waar ze inspiratie kunnen opdoen bij ons uitgebreid assortiment, en dit op een efficiënte, service-rijke en comfortabele manier”, zegt Benoit Bouton, de zelfstandige uitbater. “Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt namelijk in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord.”

Proxy Delhaize Longchamp in enkele cijfers

• 8 medewerkers
  • 550m² verkoopoppervlakte
  • 9500 producten
  • 4 kassa’s

Proxy Delhaize Longchamp biedt het allerbeste van Delhaize
​Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Bij het binnenkomen in Proxy Longchamp ontdekt de klant een ruime keuze aan de lekkerste, gezondste en gemakkelijkste maaltijden van hoge kwaliteit. Denk bijvoorbeeld aan de apero corner, maaltijdsalades en een uitbreid wijnassortiment.

Praktische info

​Proxy Delhaize Longchamp

​Waterloosesteenweg 838, 1180 Brussel

Openingsuren
​De winkel heeft ruime openingsuren: open maandag tot vrijdag van 7u30 tot 20u, en open op zondag van 8u tot 20u.