Nieuwe Shop&Go Metro Rogier opent vandaag haar deuren
Winkelopeningen

Nieuwe Shop&Go Metro Rogier opent vandaag haar deuren

Een nieuwe winkel in het MIVB-netwerk

Brussel –  De nieuwe Shop&Go Metro Rogier opent zijn deuren voor de klanten op 3 februari 2022. Deze opening ligt in lijn met de strategie van Delhaize België, waarvan de voortdurende uitbreiding van haar winkelnetwerk één van de belangrijkste pijlers is. Delhaize wil de consumenten een proximiteitswinkel aanbieden die beantwoordt aan alle moderne vereisten, alsook aan de dagelijkse behoeften van iedereen. De consument is steeds op zoek naar gebruiksgemak. Shop&Go Metro Rogier legt de nadruk op het ‘convenience’-aspect, namelijk een goed gelegen, kleinere winkel, met ruime openingsuren en een gezellige sfeer. Het aanbod is er gevarieerd en samengesteld uit verse kwaliteitsproducten die lokaal en gebruiksvriendelijk zijn.

Altijd een Delhaize in de buurt

Shop&Go Metro Rogier zal voor het eerst opengaan op 3 februari. “Shop&Go Metro Rogier onderscheidt zich door de inspiratie die hij uitademt dankzij zijn ruime assortiment gezonde en kwaliteitsproducten, maar ook door de proximiteit, service en aankoopcomfort die hij de klanten aanbiedt. Wij willen dat Delhaize nog dichter bij zijn klanten staat met deze nieuwe winkel. Onze winkel beantwoordt aan de verwachtingen van onze klanten: we bieden een assortiment van inspirerende en kwalitatieve producten aan, waaronder snelle oplossingen, maar we spelen ook de nabijheidskaart, in alle betekenissen van het woord”, verklaart Mr. Renault, zelfstandige uitbater van deze Shop&Go Metro Rogier. België en Luxemburg beschikken over een stevig netwerk van 188 Shop&Go-winkels.

Sleutelcijfers

• 188 Shop&Go-winkels in België en Luxembourg
  • 110m² : oppervlakte van Shop&Go Metro Rogier
  • 1500 productreferenties

Shop&Go Metro Rogier biedt het beste van Delhaize

Sinds enkele jaren vragen de klanten steeds meer naar proximiteitswinkels, inclusief kleine proximiteitswinkels langs snelwegen, in stadscentra en in stations en metrohaltes. Shop&Go Metro Rogier richt zich hoofdzakelijk op klanten die onderweg zijn en praktische producten die kant-en-klaar zijn of ter plaatse gebruikt kunnen worden, zoals broodjes, verse bereide maaltijden, sushi, tussendoortjes, vruchtensappen, koffie, croissants, magazines, enz.

Bovendien vindt de klant er basisproducten zoals in de versrayon of droge voeding: fruit, melk, pasta, ontbijtproducten, enz. Met andere woorden, de buurtbewoners kunnen er ook hun dagelijkse boodschappen komen doen.

In Shop&Go Metro Rogier vindt de consument zo'n 1500 productreferenties, met de nadruk op vers en gemak. De klant vindt er een indrukwekkend aanbod aan nationale merken en huismerken, alles van onberispelijke kwaliteit.

Lokale integratie

Shop&Go Delhaize wil zich vooral integreren in de buurt. “Deze winkel zorgt voor 4 nieuwe jobs en we proberen mensen uit de buurt te vinden om die in te vullen. We denken dat dat al een eerste stap is in de integratie in de buurt, maar deze integratie wordt concreter als onze enthousiaste en gemotiveerde medewerkers iedere dag contact hebben met de klanten”, voegt Robin Renault eraan toe. “We werken met mensen die een passie hebben voor voeding. Ze zullen voortdurend opleidingen volgen om het beste van de moderne retailwereld aan te bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van onberispelijke kwaliteit.”

Superplus

Ook Delhaize’s vernieuwde loyalty programma, Superplus, zal in deze winkel goed zichtbaar zijn. Elke klant met de SuperPlus-kaart krijgt automatisch een korting van 5% die daarna kan stijgen tot 15% op meer dan 5.000 producten die een Nutri-Score A of B hebben. Delhaize geeft zo duidelijk aan dat ze alles in het werk stelt om klanten, ongeacht hun budget, te ondersteunen om gezondere eetgewoontes te ontwikkelen

Ruime openingsuren

Opdat de klanten op ieder moment hun boodschappen zouden kunnen doen, is Shop&Go Metro Rogier 7 dagen op 7 geopend, van maandag tot vrijdag van 6 tot 21u, op zaterdag van 7u30 tot 20u en op zondag van 10 tot 18u.

Shop&Go Metro Rogier - Karel Rogierplein 1, 1210 Sint-Joost-ten-Node.