Nieuwe uitbater van Delhaize Antwerpen Hopland verwelkomt klanten

Nieuwe uitbater van Delhaize Antwerpen Hopland verwelkomt klanten

Antwerpen, 27 mei 2024. Morgen, dinsdag 28 mei, verwelkomt de nieuwe uitbater van Delhaize Antwerpen Hopland zijn klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 33 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat Redouan Lamsadya aan het roer van Delhaize Antwerpen Hopland. Zijn passie voor retail ontstond al een hele tijd geleden in AD Delhaize Cadix, waar hij destijds werkte als gerant. Met die ervaring op zak, ontstond al snel de ‘goesting’ om ooit ook zelf een winkel uit te baten.

“Je kan zoiets moeilijk omschrijven, maar ik voelde gewoon een drive in me om zelf een winkel te runnen, en dankzij die ervaring als gerant had ik ook de nodige kennis op zak”, vertelt Redouan. “Toen bleek dat Delhaize Antwerpen Hopland overgenomen kon worden door een zelfstandige uitbater, heb ik meteen mijn kans gewaagd. Met een ijzersterk winkelteam dat zelf ook enorm veel ervaring heeft, staan we hier vanaf morgen met héél veel goesting klaar om de Antwerpenaren welkom te heten!”

Een warm onthaal

Redouan, Geert, Anneleen en het hele team van de winkel zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te ontvangen. “Alle klanten die we morgen over de vloer krijgen, zullen bijzonder verwend worden”, verklaart de uitbater.

Delhaize Antwerpen Hopland in cijfers:

• 33 medewerkers
  • 1.600 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 5 kassa’s, 12 quick scans en selfscans
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Antwerpen Hopland zijn als volgt:

Maandag – zaterdag: 8u – 20u

Adres Delhaize Antwerpen Hopland: Meir 78, 2000 Antwerpen

Bij aankoop vanaf 30 euro krijgen klanten één uur gratis parkeren aangeboden in “Parking Inno” (niveau -5). ​