Nieuwe uitbater van Delhaize Eeklo verwelkomt klanten

Nieuwe uitbater van Delhaize Eeklo verwelkomt klanten

Eeklo, 28 mei 2024. Morgen, woensdag 29 mei, verwelkomt de nieuwe uitbaatster van Delhaize Eeklo haar klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat Anneke Huys aan het roer van Delhaize Eeklo. Haar passie voor retail ontstond al een hele tijd geleden, en toen bleek dat de Delhaize-supermarkt in Eeklo overgenomen kon worden door een zelfstandige uitbater, heeft ze die kans gegrepen.

“Uiteraard doe ik die niet alleen”, geeft Anneke daarbij meteen aan. “Samen met het bestaande team hebben we de voorbije weken heel hard naar dit moment toegewerkt. Ik wil hen allemaal zeker nog eens extra bedanken voor al hun steun en enthousiasme daarbij!”

Anneke heeft samen met haar team ook een duidelijke toekomstvisie voor Delhaize Eeklo: ze willen een uitgebreid en kwalitatief assortiment aanvullen met de beste lokale producten, in een winkel waar klanten zich meteen thuis voelen.

Kwaliteit en lokale producten

Het team van Delhaize Eeklo wil dus de nadruk leggen op een aanbod van de hoogste kwaliteit.

“We gaan nauw samenwerken met lokale boeren, want dat is de beste manier om verse, duurzame en ambachtelijke producten te kunnen bieden”, legt Anneke uit. “De komende maanden komen er nog heel wat producten bij in het assortiment, en gaan we ook werken aan een uitbreiding van de beenhouwerij. Dat gaat voor klanten een echte meerwaarde betekenen, daar zijn we nu al van overtuigd.”

En er liggen nog toekomstplannen op tafel, want de nieuwe uitbaatster geeft ook alvast mee dat begin september een heus “heropeningsfeest” voorzien in de winkel gepland wordt!

Vriendelijkheid en service centraal

Als zelfstandige uitbater ziet Anneke als eerste prioriteiten de tevredenheid van de klant en de vriendelijkheid van het hele team.

“Hoe goed een winkelaanbod ook is, het is pas als je een glimlach op het gezicht van je klant kan toveren, dat de winkelervaring écht aangenaam en persoonlijk wordt”, vertelt ze. “Dat is precies waar ons hele team elke dag voor wil zorgen: iedere klant met de glimlach helpen zodat die zelf met de glimlach weer naar buiten gaat. Als iedereen zich hier echt welkom voelt, zijn wij ook tevreden!”

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Een warm onthaal

Anneke en het hele team van de winkel zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te ontvangen.

“Alle klanten die we morgen over de vloer krijgen, worden bijzonder verwend en krijgen attentie van ons. En voor de eerste 500 klanten, hebben we nog een extra cadeau in petto!” besluit ze met de glimlach.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Eeklo zien er voortaan als volgt uit:

Maandag – zaterdag: 8u – 20u

Op termijn wil Delhaize Eeklo de deuren ook op zondag openen van 8u – 12u. Over de precieze datum van die eerste zondagsopening volgt later meer nieuws.

Adres Delhaize Eeklo: Brugsesteenweg 23, 9900 Eeklo