Nieuwe uitbater van Delhaize Knokke en zijn team verwelkomen klanten
Organisationele veranderingen

Nieuwe uitbater van Delhaize Knokke en zijn team verwelkomen klanten

Knokke, 16 oktober 2023. Morgen, dinsdag 17 oktober, verwelkomt de nieuwe uitbater van Delhaize Knokke zijn klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbater, de 39 medewerkers en de klanten van Delhaize in Knokke.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat Kris Bonne aan het roer van Delhaize Knokke en hij brengt heel wat ervaring mee. Zijn passie voor retail ontstond in de AD Delhaize in Assebroek, waar hij 3 zomers op rij aan de slag was als jobstudent, als verantwoordelijke voor de categorie dranken. Toen al kriebelde het om ooit een eigen winkel uit te baten. Nadat hij eerst aan de slag was als gérant in de Proxy Delhaize Heuvelpoort en vervolgens samen met zijn jeugdvriend de AD Delhaize in Zwijnaarde overnam, gaat vandaag een nieuwe droom in vervulling. “Toen ik de aankondiging van Delhaize in maart van dit jaar hoorde, heb ik mijn kans gewaagd. Ik heb meteen interesse getoond in een aantal winkels in en rond Brugge om uiteindelijk terecht te komen bij de winkel in Knokke”. Kris omschrijft zichzelf als een een echte leeuw: een ondernemer met een hart voor de klanten, de medewerkers én Delhaize zelf. “Ik kijk enorm uit naar dit nieuwe hoofdstuk en heb veel vertrouwen in de toekomst. Ik ben ervan onvertuigd dat ik – samen met mijn topteam – een succes ga maken van deze winkel”.

En ook het team van Delhaize Knokke is er klaar voor. “De afgelopen weken maakten we kennis met Kris en leerde hij ons en de supermarkt kennen”, vertelt Annick Coudeville, medewerker van Delhaize Knokke. “De onzekerheid die vaak gepaard gaat met verandering, heeft ondertussen plaatsgemaakt voor een gevoel van vertrouwen en vooral veel zin in dit nieuwe hoofdstuk!”.

Nog betere klantenservice

Als nieuwe uitbater van de Delhaize in Knokke heeft Kris al een aantal ideeën om de winkelervaring van zijn klanten nog te verbeteren. “Er zullen aanpassingen komen aan de kassazone en ook het onthaal dat nu veel plaats inneemt wordt kleiner”, vertelt hij. Kris is vastberaden om samen met zijn hele team te bouwen aan een winkel voor de Knokkenaar. “Buurtbewoners die bij de concurrentie hun boodschappen doen omdat ze bij ons iets niet terugvinden, dat kan niet”, zegt hij. “Ik zal vanaf het eerste moment goed luisteren naar de klanten, feedback vragen, ideeën vragen om er voor te zorgen dat mensen zich hier thuis voelen en op de meest comfortabele manier hun boodschappen kunnen doen”. Klanten die tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden in deze winkel absoluut hun gading.

Delhaize Knokke in cijfers:

• 39 medewerkers
  • 1842 m2 winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 4 kassa’s, 10 quick scans die eveneens dienen als selfscans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders.

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service. Producten besteld op delhaize.be kunnen dus nog steeds opgehaald worden in Delhaize Knokke.

Openingsuren

Delhaize Knokke bevindt zich in de Kustlaan 34, 8300 Knokke. De openingsuren blijven voorlopig onveranderd en zijn als volgt:

Maandag – donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u
​Zaterdag: 8u – 20u
​Zondag: gesloten

Vanaf begin volgend jaar zal de winkel ook op zondag geopend zijn.

------------------------------

Noot voor de redactie:

Om de opening zo vlot en efficiënt te laten mogelijk verlopen, vragen we de journalisten om tussen 10u en 11u30 een bezoek te brengen aan de winkel. De nieuwe uitbater en de persdienst van Delhaize zullen enkel op dat moment de pers te woord kunnen staan.

We vragen met aandrang je komst op voorhand te bevestigen. Zo kan Delhaize zorgen voor een goede organisatie van het persmoment. Bedankt!