Nieuwe uitbaters van Delhaize Mechelen verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Mechelen verwelkomen klanten

Mechelen, 9 september 2024. Morgen 10 september, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Mechelen hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters Raffaël Minchella en Carlier Victoire, meer dan 46 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team en extra lokale focus

Vanaf morgen staat Raffaël Minchella en Carlier Victoire aan het roer van Delhaize Mechelen.  “Alle winkelmedewerkers hier zijn nu echt klaar voor het nieuwe hoofdstuk”, vertellen Raffaël en Victoire. “Daarmee is de basis gelegd en we willen nu vooral voortbouwen op al die ervaring en kennis, met nog extra lokale accenten erbovenop. We zijn er met z’n allen heel trots op dat we producten van meer dan twintig nieuwe, lokale leveranciers kunnen toevoegen aan ons assortiment. Onze focus ligt op klantenservice: zo hebben we ervoor gezorgd dat er in de openingsweek dagelijks degustaties zijn.”

Delhaize Mechelen in cijfers:

• 46 medewerkers
  • 2441 m² winkeloppervlakte
  • 130 parkeerplaatsen
  • 15.000 producten
  • 7 kassa’s en 10 quick scans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Meteen nieuwe openingsuren, inclusief op zondag

Raffaël en Victoire en het hele team wilden ook inzetten op extra comfort en flexibiliteit voor de klanten, en dat doen ze meteen vanaf de start. “Deze week al wijzigen de openingsuren van Delhaize Mechelen en zijn we ook op zondag van 8u00 tot 13u00 open. Bij de eerste zondagsopening op 15 september ontvangen de eerste 500 klanten tussen 10u00 en 13u00 een gratis wafel. Op alle andere dagen is de winkel van 8u00 tot 20u00 open. Op dinsdag 10 september, voorzien we voor de eerste 500 klanten een gratis boeket. Iedereen is van harte welkom, we kijken er écht naar uit om onze klanten warm te ontvangen!” besluiten Raffaël en Victoire.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Mechelen zien er voortaan als volgt uit:

Maandag – zaterdag: 8u00 tot 20u00

Zon- en feestdagen: 8u00 tot 13u00