Nieuwe uitbater van Delhaize Ronse verwelkomt klanten
Organisationele veranderingen

Nieuwe uitbater van Delhaize Ronse verwelkomt klanten

Ronse, 8 november 2023. Morgen, donderdag 9 november, verwelkomt de nieuwe uitbater van Delhaize Ronse zijn klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbater, de 65 medewerkers en de klanten van Delhaize in Ronse.

Gemotiveerd team

Edouard Deprez staat vanaf morgen officieel aan het roer van Delhaize Ronse en hij brengt heel wat Delhaize ervaring met zich mee. Hij startte zijn loopbaan in 2013 als kandidaat store manager en werd daarna store manager, eerst in Delhaize Alsemberg en daarna in Delhaize Ronse. “De winkel is dus heel bekend terrein voor mij”, vertelt Edouard. “Ik heb er twee jaar als store manager gewerkt en tijdens die periode hebben zowel de medewerkers als de klanten een onuitwisbare indruk achtergelaten, meteen ook dé reden waarom ik me kandidaat stelde op precies deze winkel over te nemen”. ​ Eduard ziet zijn gemotiveerd en getalenteerd team als het kloppende hart van de winkel.

Nog betere winkelervaring

De Delhaize van Ronse bestaat al sinds begin de jaren ’70 en is gelegen op een goed bereikbare locatie. De winkel groeide uit tot een vaste waarde voor heel veel klanten die de winkel prijzen voor de kwaliteitsvolle producten die er verkocht worden. “Ik wil nog wat verder gaan en de winkel naar een nog hoger niveau tillen”, vertelt Edouard. “Al van bij het begin wil ik een aantal veranderingen doorvoeren die de winkelervaring van onze klanten nog beter maakt. Zo zullen we focussen op de uitbreiding van het assortiment en gaan we ook het aanbod in de bakkerij vergroten. Verder kunnen de klanten binnen enkele weken genieten van heerlijke eigen versneden charcuterie en kazen.”. En daar stopt het niet bij, want tegen de eindejaarsperiode wil Edouard zijn klanten verwennen met een mooi en vernieuwd assortiment aan fondue- en gourmetschotels. ​

Delhaize Ronse in cijfers:

• 65 medewerkers
  • 2300 m2 winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 6 kassa’s, 8 quickscans/ selfscans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service. Producten besteld op delhaize.be kunnen dus nog steeds opgehaald worden in Delhaize Ronse.

Edouard en zijn team zijn er klaar voor en kijken er naar uit om vanaf morgen hun klanten te mogen verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt leggen we extra in de watten. Voor iedere bezoeker voorzien we een lekkere ontbijtkoek en fruitsap!”, aldus Edouard.

Delhaize Ronse bevindt zich in de Zonnestraat 4, 9600 Ronse.

De openingsuren blijven voorlopig dezelfde en zijn als volgt:

Maandag t.e.m. donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u
​Zaterdag: 8u – 20u
​Zondag: gesloten

------------------------------

Noot voor de redactie:

Om de opening zo vlot en efficiënt te laten verlopen, vragen we de journalisten om op de openingsdag zelf (9 november), tussen 10u en 11u30 een bezoek te brengen aan de winkel. De nieuwe uitbater en de persdienst van Delhaize zullen enkel op dat moment de pers te woord kunnen staan.