Nieuwe uitbaters van Delhaize Blankenberge verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Blankenberge verwelkomen klanten

Blankenberge, 12 december 2023. Morgen, woensdag 13 december, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Blankenberge hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 53 medewerkers en de klanten van Delhaize in Blankenberge.

Enthousiaste ondernemers met gemotiveerd team

Tom Jacobs en Ann Belligh staan vanaf morgen officieel aan het roer van Delhaize en als uitbaters van de Proxy Delhaize Bredene en Westkerke zijn zij vertrouwd met het uitbaten van een supermarkt. “Alles begon 15 jaar geleden met de opening van de nieuwe kustwinkel in Bredene. De uitdaging van een seizoensgebonden supermarkt is ons dus zeker niet vreemd. We zijn alle twee geboren en getogen aan de kust en het overnemen van de Delhaize in Blankenberge leek ons dan ook een logische volgende stap”, aldus Tom.

Ook het team van Delhaize Blankenberge is er klaar voor. “De afgelopen weken maakten we kennis met Tom en Ann en leerden zij ons en de supermarkt beter kennen”, vertelt een medewerker. “Er is een groot gevoel van vertrouwen, dat me enorm veel zin geeft om erin te vliegen. De onzekerheid die vaak gepaard gaat met verandering, heeft ondertussen plaatsgemaakt voor een gevoel van vertrouwen en vooral veel zin in dit nieuwe hoofdstuk!”.

Nog betere winkelervaring

In de Delhaize van Blankenberge staat de klant en zijn beleving centraal en ligt de focus er op een uitgebreid aanbod. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden hier absoluut hun gading. Uitbaters Ann en Tom zijn vast beraden om in de toekomst nog meer in te zetten op een goed gevulde winkel en te focussen op verse producten die het verschil maken. “We zullen onze klanten proberen positief te verrassen, want in elke afdeling zullen nieuwigheden te ontdekken zijn én we breiden ons assortiment uit”, vertelt Tom. Enkele voorbeelden zijn een uitbreiding van het assortiment in de bakkerij met een grotere keuze aan koffiekoeken en broden, ​ nieuwe huisbereide producten in de beenhouwerij, een nieuw assortiment snoep, ...

Delhaize Blankenberge in cijfers:

• 53 medewerkers
  • 2051 m2 winkeloppervlakte
  • > 18.000 producten
  • Bemand onthaal, 6 kassa’s, 6 quick- en selfscans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Tom, Ann en hun team zijn er klaar voor en kijken er naar uit om vanaf morgen hun klanten te mogen verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt leggen we extra in de watten. Iedere bezoeker trakteren we op een leuk welkomstgeschenkje!”, aldus Ann.

Delhaize Blankenberge bevindt zich in de Polderlaan 1, 8370 Blankenberge.

De openingsuren blijven voorlopig dezelfde en zijn als volgt:

Maandag t.e.m. donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u