Nieuwe uitbaters van Delhaize Brugge St Michiels verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Brugge St Michiels verwelkomen klanten

Brugge, 5 juni 2024. Morgen, donderdag 6 juni, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Brugge St Michiels hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de bijna 60 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Vol enthousiasme!

Vanaf morgen staan Bert Wullaert en Griet Vangheluwe aan het roer van Delhaize Brugge ​ St Michiels. Een uitdaging die de twee met enorm veel enthousiasme samen aangaan. Bert brengt een heleboel retailervaring mee die hij uitbouwde in Delhaize Adinkerke, en Delhaize was altijd al de favoriete winkel van Griet, dankzij het ruime aanbod dat zorgt voor een aangename winkelbeleving.

"Iemand vroeg ons: 'zouden jullie dit engagement niet aangaan?', en dat zette ons aan het denken", vertelt Griet. "Bert heeft al jarenlang ervaring in de sector, ik beschik zelf over meer dan genoeg gezond verstand om te weten wat een aangename winkelbeleving is. Dat kunnen we samen verder uitbouwen, door nog meer in te spelen op een ruimer, lokaler aanbod en een persoonlijke winkelbeleving. In die combinatie zijn we gaan geloven, zeker toen we er ook nog eens onze store manager Yoeri en zijn ervaren, trouwe team van medewerkers bij konden betrekken. ​ Zo is ons avontuur bij Delhaize Brugge Sint Michiels echt vorm beginnen krijgen."

De nieuwe uitbaters en het hele team hebben voor de winkel alvast een heel duidelijk doel voor ogen: de kwaliteiten van alle medewerkers optimaal inzetten om de winkel een persoonlijke, dynamische uitstraling te geven.

“Van iedereen die deze winkel kent, horen we keer op keer dat we een topteam in huis hebben”, geeft Griet nog mee. “Dat geeft ons veel vertrouwen om onze droom hier waar te maken. We zullen er alles aan doen om de collegiale teamspirit die hier al aanwezig is, te behouden en ​ uit te stralen naar elke bezoeker die over de vloer komt!"

Nog betere klantenservice

Meteen vanaf de heropening als zelfstandige supermarkt zal in Delhaize Brugge St Michiels stap voor stap worden gewerkt aan nieuwe accenten. Om te beginnen willen de nieuwe uitbaters meer focus gaan leggen op lokale producten en de uitbreiding van het vers aanbod. Op korte termijn voorzien ze ook om zelf vlees, charcuterie en kaas te gaan versnijden en de traiteurafdeling uit te breiden. Dat allemaal onder het motto 'met liefde bereid!'. En ook de bakkerij wordt aangepakt om een nog ruimer assortiment van topkwaliteit te kunnen aanbieden.

“Het komt er vooral op neer dat we extra rekening willen houden met wat onze klanten hier in Brugge echt blij maakt”, geeft Bert nog aan. “Met kraakverse producten, een ruim to go-assortiment en een uitgebreide sushistand spelen we bijvoorbeeld meer in op de nieuwste trends. Daarnaast willen we ook een groot bloemenassortiment aanbieden, en in het aanbod rekening houden met het grote aantal studenten uit nabijgelegen scholen die hier inkopen doen.”

Delhaize Brugge St Michiels in cijfers:

• 59 medewerkers
  • 2.100 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 6 kassa’s, 9 quickscans, 95 selfscans
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Een warm onthaal

Griet, Bert, Youri en het hele team van de winkel zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te ontvangen. “Voor de eerste dag in ons nieuwe hoofdstuk hebben we voor onze klanten een leuk welkomstgeschenkje voorzien”, geven de uitbaters nog mee.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Brugge St Michiels blijven voorlopig onveranderd en zijn als volgt:

Maandag – donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u