Nieuwe uitbaters van Delhaize Denderleeuw verwelkomen klanten
Organisationele veranderingen

Nieuwe uitbaters van Delhaize Denderleeuw verwelkomen klanten

Denderleeuw, 9 oktober 2023. Morgen, dinsdag 10 oktober 2023, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Denderleeuw hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 70 medewerkers en de klanten van Delhaize in Denderleeuw.

Gemotiveerd team

Stijn Van der Weeën en zijn vrouw Laure Misseeuw – die sinds 2015 ook al de kleinere Proxy Delhaize in Denderleeuw uitbaten – staan vanaf vandaag aan het roer van Delhaize Denderleeuw in diezelfde gemeente. “We brengen heel wat ervaring mee”, vertelt Stijn Van der Weeën bij wie het uitbaten van een Delhaizewinkel een familieaangelegenheid is. Zijn grootouders startten in 1957 een superette in het centrum van Denderleeuw, die werd vervolgens overgenomen door zijn ouders en later omgevormd tot een AD Delhaize. Uiteindelijk namen Stijn en Laure deze winkel over om er een Proxy Delhaize van te maken. En daar komt nu dus de ‘grote Delhaize van Denderleeuw’ bij. “We hebben veel zin in dit nieuwe hoofdstuk van ons Delhaizeverhaal en kijken erg hard uit naar de samenwerking met het professionele en getalenteerde team van de Delhaize supermarkt”, aldus Stijn.

En ook het team van Delhaize Denderleeuw is er klaar voor. “De afgelopen weken maakten we kennis met Stijn en Laure en leerden zij ons en de supermarkt kennen”, vertelt Gianni Scheerlinck adjunct store manager van Delhaize Denderleeuw. “De onzekerheid die vaak gepaard gaat met verandering, heeft ondertussen plaatsgemaakt voor een gevoel van vertrouwen. De nieuwe wind die sinds de komst van Stijn en Laure door de winkel waait geeft ons vooral veel zin in dit nieuwe hoofdstuk!”.

Nog betere winkelbeleving

De nieuwe uitbaters van de Delhaize in Denderleeuw hebben de ambitie om de winkelbeleving van de klanten op korte termijn te verbeteren. “Na de eerste contacten met onze medewerkers en klanten zien we al enkele ‘quick wins’ die doorgevoerd kunnen worden. Zoals bijvoorbeeld de uitbreiding van ons assortiment verse producten en bakkerijproducten en we willen ook een ruimer aanbod van lokale en streekgebonden producten aanbieden”, vertelt uitbater Stijn. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden in deze winkel absoluut hun gading. De Delhaize van Stijn en Laure biedt het volledige productassortiment van Delhaize aan en hun klanten kunnen gebruikmaken van talrijke technologieën die hun winkelervaring verbeteren. De uithangborden van de winkel zijn de artisanale beenhouwerij, het atelier vis, een ruim assortiment fruit en groenten en een bakkerij waar meermaals per dag verse broden, pistolets, stokbroden en koffiekoeken afgebakken worden.

Delhaize Denderleeuw in cijfers:

• 70 medewerkers
  • 2.066 m2 winkeloppervlakte
  • 20.000 producten
  • 6 kassa’s, 8 quickscans en 105 selfscans
  • 10% korting op meer dan 5000 verse producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Delhaize Collect-service. Producten besteld op delhaize.be kunnen dus nog steeds opgehaald worden in Delhaize Denderleeuw.

Warm welkom voor iedere klant

Stijn en Laure zijn klaar voor de opening en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt leggen we extra in de watten. Voor iedere bezoeker voorzien we onder meer een leuk welkomstgeschenkje!”, aldus Stijn.

Delhaize Denderleeuw bevindt zich in de Kasteelstraat 62, 9470 Denderleeuw.

De openingsuren blijven dezelfde en zijn als volgt:

Maandag – donderdag: 8u – 20u

Vrijdag: 8u – 21u

Zaterdag: 8u – 20u

Zondag: gesloten

------------------------------

Noot voor de redactie - niet voor publicatie

Om de opening zo vlot en efficiënt te laten verlopen, vragen we de journalisten om op de openingsdag zelf (morgen, 10 oktober) tussen 10u en 11u30 een bezoek te brengen aan de winkel. De nieuwe uitbater en de persdienst van Delhaize zullen enkel op dat moment de pers te woord kunnen staan.

Gelieve je komst op voorhand te bevestigen. Zo kan Delhaize zorgen voor een goede organisatie van het persmoment. Bedankt!