Nieuwe uitbaters van Delhaize Gent Ster verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Gent Ster verwelkomen klanten

Gent, 14 mei 2024. Morgen, woensdag 15 mei, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Gent Ster hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 42 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staan François Nelen en Denis Reyniers aan het roer van Delhaize Gent Ster. ​ Ze brengen heel wat Delhaize-ervaring met zich mee. Beide ondernemers waren in het verleden namelijk al actief bij Delhaize: François als aankoper voor bakkerijproducten en Denis als storemanager in Delhaize Wondelgem en Gent Sterre.

Eigenlijk voelt de nieuwe opening voor hen allebei dus een beetje als thuiskomen, en dat bevestigen ze ook enthousiast:

“Na een omweg bij andere bedrijven zijn we nu terug bij Delhaize beland en openen we morgen onze eigen winkel”, vertelt François. “Dat is natuurlijk een spannende stap, en we hebben er allebei veel zin in”, gaat Denis verder. “Dat we de sprong hebben gewaagd, komt zeker door onze positieve werkervaringen bij Delhaize in het verleden. Dat geeft ons vertrouwen om samen met het hele team aan dit avontuur te beginnen.”

De uitbaters vermelden het al: het bestaande team van Delhaize Gent Ster betekent voor hen bijzonder veel in dit nieuwe hoofdstuk voor de winkel.

“We voelden meteen de dynamiek in dit team van leuke mensen, en we luisteren heel aandachtig naar hun talrijke input”, geeft François aan. “Het team toont een aanstekelijke drive om het nieuwe verhaal van de winkel te gaan schrijven, en dat maakt ons heel trots”, vult Denis nog aan.

Nog betere klantenservice

In Delhaize Gent Ster staat de klant en zijn beleving centraal, en de focus ligt er op een uitgebreid aanbod en gemak. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden hier absoluut hun gading. Om hun klanten nog beter van dienst te zijn wordt het assortiment op korte termijn stevig uitgebreid. François en Denis lieten er geen gras over groeien en hebben alvast een aantal zaken in de steigers gezet die de winkelervaring nog aangenamer zullen maken.

“In de bakkerij komt een gevoelige uitbreiding van ons vers assortiment, en in alle afdelingen voegen we ook lokale producten toe aan het aanbod”, legt Denis uit. “Klanten verwachten ook net dat tikje meer van hun Delhaize, dus zorgen we voortaan ook dagelijks voor verse sushi, is er elke dag een ruim aanbod vers versneden vlees én introduceren we een nieuwe apero corner”, besluit François.

Delhaize Gent Ster in cijfers:

• 42 medewerkers
  • 1.600 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Een warm onthaal

François, Denis en hun team zijn er klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te mogen verwelkomen.

“Elke klant die morgenochtend langskomt leggen we extra in de watten. Voor iedere bezoeker voorzien we een gezond welkomstdrankje!” geven ze nog mee.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Gent Ster gaan er als volgt uitzien:

Maandag – zaterdag: 8u – 20u
​Vanaf 9 juni opent de winkel ook op zondag, van 8u tot 20u.

Adres Delhaize Gent Ster: Kortrijksesteenweg 906, 9000 Gent