Nieuwe uitbaters van Delhaize Kontich verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Kontich verwelkomen klanten

Kontich, 15 mei 2024. Morgen, donderdag 16 mei, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Kontich hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 43 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat de familie Van Oncen aan het roer van Delhaize Kontich. Geen toeval is dat, want broer en zus Tom en Kim Van Oncen kregen de zin voor ondernemen letterlijk met de paplepel ingegeven. Hun ouders én grootouders hebben altijd een supermarkt uitgebaat, en intussen brengen ze zelf ook al heel wat Delhaize-ervaring met zich mee.

“We baatten samen al de Delhaize in Putte uit, zijn volop aan het bouwen aan een nieuwe winkel in Essen en we zijn sinds begin dit jaar de trotse uitbaters van Delhaize Ekeren”, vertelt Tom Van Oncen. “We kondigden toen al aan dat we ook de Delhaize in Kontich zouden overnemen, en morgen zijn we daar dus ook écht aan toe”, vult Kim aan.

De uitbaters kijken er erg naar uit om hun klanten binnenkort in vier verschillende winkels te laten genieten van de lekkerste producten. Ook het team van Delhaize Kontich kijkt uit naar dit nieuwe hoofdstuk.

“We hebben Kim en Tom de voorbije weken leren kennen”, vertelt een medewerker. “Er heerst nu een groot gevoel van vertrouwen, dat ons zin geeft om erin te vliegen en onze klanten samen te verwelkomen in dit nieuwe verhaal.”

Nog betere klantenservice

In de Delhaize van Kontich staat de winkelbeleving van de klant centraal en ligt de focus op een uitgebreid aanbod. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden hier absoluut hun gading. Uitbaters Tom en Kim zijn vastberaden om in de toekomst nog meer in te zetten op een goed gevulde winkel en te focussen op verse producten die het verschil maken. “We zullen onze klanten proberen te verrassen, want in elke afdeling zullen nieuwigheden te ontdekken zijn én we breiden ons assortiment beetje bij beetje verder uit”, vertelt Tom. Enkele voorbeelden daarvan zijn een uitbreiding van het assortiment in de bakkerij, en een uitgebreide traiteur- en vers vlees-afdeling. In het algemeen mikt Delhaize Kontich bovendien ook op een persoonlijkere aanpak.

Delhaize Kontich in cijfers:

• 43 medewerkers
  • 2.100 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Een warm onthaal

Tom, Kim, shopmanager Patrick en het hele team van de winkel zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten te ontvangen. “Alle klanten die we morgen over de vloer krijgen, zullen bijzonder verwend worden”, verklaren de uitbaters.

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Kontich blijven voorlopig onveranderd en zien er als volgt uit:

Maandag – donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u