Nieuwe uitbaters van Delhaize Schoten verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Schoten verwelkomen klanten

Schoten, 14 maart 2024 - Morgen, vrijdag 15 maart, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Schoten hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 60 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf vrijdag staan Geert Hontis en Jeroen Hermans aan het roer van Delhaize Schoten: een samenwerking die al in de sterren geschreven stond toen ze samen studeerden. Na die studies ging Jeroen de financiële sector in, en Geert is sinds 2020 al uitbater van Delhaize Beveren, maar de twee wilden al een hele tijd ook samen een professionele uitdaging aangaan. Toen de overname van de Delhaize in Schoten in het vizier kwam, leek het hen de geknipte opportuniteit.

“Al bij het eerste bezoek dat we brachten aan de winkel, kregen we er een warm gevoel bij”, vertelt Jeroen. “De collega’s, de klanten, de sfeer… het hele verhaal klopte gewoon!” Geert knikt en bevestigt: “Met de winkeldirectie en het hele team hier zijn we er echt van overtuigd dat we de klantenervaring in Schoten nog beter kunnen maken. We zijn allemaal vastberaden om er samen een succesverhaal van te maken.”

Nog betere klantenservice

De winkelervaring voor klanten nog beter en comfortabeler maken, dat is dus de prioriteit voor Geert en Jeroen. En ze laten er geen gras over groeien, want al meteen vanaf de herstart zal Delhaize Schoten ook op zondagen en feestdagen in de voormiddag open zijn. Het bestaande productgamma blijft behouden, net als de beenhouwerij. Maar al enkele weken na de opening voorzien de nieuwe uitbaters ook daar een belangrijke uitbreiding, met een eigen versnijdingsstand die voor klanten een extra meerwaarde brengt.

Delhaize Schoten in cijfers:

• 60 medewerkers
  • 2.500 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 7 kassa's en 8 selfscans
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service.

Een warm onthaal

Jeroen en Geert laten de heropening van Delhaize Schoten niet onopgemerkt voorbijgaan en verwachten hoog bezoek. Bij de eerste zondagopening, op 17 maart dus, verwelkomen niemand minder dan bekende vastgoedsterren Bart Appeltans en Bea Vandendael de klanten aan hun kassa!

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize Schoten wijzigen en zien er voortaan als volgt uit:

Maandag: 12u – 20u
​Dinsdag - zaterdag: 8u – 20u