Nieuwe uitbaters van Delhaize Sint-Pieters-Leeuw verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Sint-Pieters-Leeuw verwelkomen klanten

Sint-Pieters-Leeuw, 17 april 2024 - Morgen, donderdag 18 april, heropent Delhaize Sint-Pieters-Leeuw als zelfstandige Delhaize supermarkt. Die heropening is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, alle medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Vanaf morgen start een nieuw tijdperk voor Delhaize Sint-Pieters-Leeuw. Na de overname door zelfstandige uitbaters begint de Antwerpse supermarkt aan een nieuw hoofdstuk in haar geschiedenis. Tegelijk blijft voor Store Manager Bart Kindermans en zijn team de belangrijkste aandacht natuurlijk gewoon naar de klanten gaan.

“We willen met het hele team van Delhaize Sint-Pieters-Leeuw in de eerste plaats onze klanten dezelfde vertrouwde winkelomgeving blijven bieden”, legt Bart uit. “In de nieuwe context willen we daarnaast mikken op enkele aanpassingen die het comfort voor de klanten nog zullen vergroten. Dezelfde winkel dus, dezelfde mensen ook, maar we zorgen voor nog extra dienstverlening waar mogelijk.”

Vertrouwde team zorgt voor nog meer dienstverlening

De eerste resultaten van die aanpak zijn er al, want meteen vanaf de heropening als zelfstandige supermarkt verwelkomt Delhaize Sint-Pieters-Leeuw klanten ook op feestdagen, in de voormiddag. Vanaf eind mei opent de winkel bovendien ook op zondagvoormiddag de deuren. Voeg daarbij nog dat klanten bij Delhaize Sint-Pieters-Leeuw binnenkort verse charcuterie in een nieuwe toog met bediening zullen vinden, en het lijstje met vernieuwingen krijgt al aardig vorm. ​

Openingsuren

In eerste instantie gaat Delhaize Sint-Pieters-Leeuw ook open op feestdagen, naast de gebruikelijke openingsuren:

Maandag - donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u
​Zaterdag: 8u-20u
​Zondag: gesloten
​Feestdagen: 8u – 20u

Vanaf eind mei komt daar ook nog een zondagsopening bij, en zien de openingsuren in Sint-Pieters-Leeuw er als volgt uit:

Maandag: 13u – 20u ​
​Dinsdag – zaterdag: 8u – 20u