Nieuwe uitbaters van Delhaize Waasland en team verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Waasland en team verwelkomen klanten

Sint-Niklaas, 13 november 2023. Morgen, dinsdag 14 november, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Waasland, samen met het hele winkelteam, hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 75 medewerkers en de klanten van Delhaize in Sint-Niklaas.

Gemotiveerd team

Hélène Decroix en Niels Parmentier staan vanaf morgen officieel aan het roer van Delhaize Waasland en brengen heel wat ervaring mee. “Ik werk ondertussen al 15 jaar voor Delhaize”, vertelt Hélène. “Eerst als adjunct-directeur in opleiding en de afgelopen twee jaar als directeur van de winkel hier in Sint-Niklaas. De laatste twee jaar werkte ik hier samen met Niels, die aan de slag was als adjunct-directeur. We kennen elkaar door en door en zijn vastberaden het verhaal van Delhaize Waasland op een succesvolle manier verder te zetten”.

Hélène & Niels zien het personeel als het goud van de winkel. “Zonder dit getalenteerde en ervaren team zou de winkel maar de helft zoveel waard zijn”, vertelt Niels. “Toen bekend werd dat wij de supermarkt zouden overnemen konden we onmiddellijk op heel veel steun rekenen van het personeel. Zowel zij als wij hebben erg veel zin in dit nieuwe hoofdstuk!”.

Nog betere winkelervaring

Delhaize Waasland in Sint-Niklaas is gebouwd volgens een gloednieuw winkelconcept waarbij de nadruk ligt op een vlotte en efficiënte doorstroming, innovatie en inspiratie. In deze supermarkt staat de klant en zijn beleving dan ook centraal, de focus ligt er op een uitgebreid aanbod en gemak. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden hier absoluut hun gading. Hélène & Niels zullen in de loop van de openingsweek enkele veranderingen doorvoeren om de klanten nog meer van dienst te zijn. Zo komt er een uitgebreider assortiment in de afdeling Bakkerij, komt er vrouwelijk rund dat beter is van smaak en kwaliteit in de Beenhouwerij én starten ze met een traiteur-bedieningstoog met huisbereide gerechten van hoge kwaliteit.

Delhaize Waasland in cijfers:

• 75 medewerkers
  • 2600 m2 winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 10 kassa’s, 10 quickscans en selfscanning systeem
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service. Producten besteld op delhaize.be kunnen dus nog steeds opgehaald worden in Delhaize Waasland.

Hélène en Niels zijn er klaar voor en kijken ernaar uit om vanaf morgen hun klanten verwelkomen. “Elke klant die dit weekend langskomt leggen we extra in de watten. Er zullen heel wat degustaties in de winkel zijn!”. Daarnaast starten ze in Delhaize Waasland ook met een straffe openingsactie: deelnemers maken kans op een hoofdprijs van maar liefst €1000!

Delhaize Waasland bevindt zich in de Kapelstraat 100, 9100 Sint-Niklaas.

De openingsuren blijven voorlopig dezelfde en zijn als volgt:

Maandag t.e.m. donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u
​Zaterdag: 8u – 20u
​Zondag: gesloten

------------------------------

Noot voor de redactie:

Om de opening zo vlot en efficiënt te laten verlopen, vragen we de journalisten om op de openingsdag zelf (14 november), tussen 10u en 11u30 een bezoek te brengen aan de winkel. De nieuwe uitbater en de persdienst van Delhaize zullen enkel op dat moment de pers te woord kunnen staan.