Iedere donderdag nieuwe promoties
Jouw boodschappen, altijd en overal
Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
Gepersonaliseerde voordelen met je SuperPlus-kaart
AD Delhaize De Haan groter en volledig vernieuwd
Terug
Winkelopeningen

AD Delhaize De Haan groter en volledig vernieuwd

Klanten kunnen vanaf nu hun boodschappen doen in de meest modernewinkel van de regio.

Vrijdag 22 november – Na een grondige renovatie is AD Delhaize De Haan, beter gekend als “Chez Madeleine”, klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. Vandaag vindt de officiële heropening van de AD-supermarkt plaats en het resultaat mag er zijn want de winkel is groter, mooier en gezelliger dan ooit. Dankzij talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe AD Delhaize De Haan staan de klant en beleving centraal. Op die manier kunnen de klanten hun boodschappen doen in de meest moderne Delhaize van de regio.

Altijd een Delhaize in je buurt

Vandaag heropent de vernieuwde AD Delhaize De Haan voor het eerst opnieuw haar deuren voor het grote publiek na een korte renovatieperiode. Op die manier beschikken de inwoners en omwonenden over een volledig vernieuwde buurtwinkel. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse en dagelijkse aankoopbehoeften van die klanten.
​“Dankzij deze vernieuwingen in de winkel zijn we echt klaar om volgend jaar onze 110de verjaardag te vieren ”, vertellen Jérémie Mouriaux en Tjorven Samaey, de uitbaters van “Chez Madeleine”, AD Delhaize De Haan.

  • 27 medewerkers 
  • 1.350 m² verkoop-oppervlakte
  • 15.000 producten
  • 14 kassa’s waarvan 10 quick- & Selfscan

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft AD De Haan alle registers opengetrokken. Het nieuwe AD-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, betere visibiliteit, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Ook werden er naast 4 traditionele kassa’s ook 10 snelkassa’s geplaatst, zodat de klant sneller kan worden bediend op drukke momenten..
​Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum plaatsen van alle aandacht, want 'Delhaize mee met 't leven' betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van elke klant.

AD Delhaize De Haan biedt het allerbeste van Delhaize

Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die afdelingen. Zo valt meteen de nieuwe indeling van de winkel op: bij het binnenkomen beland je meteen in de vernieuwde afdelingen met snelle “meeneem maaltijden”, apero en traiteur-waren. De indrukwekkende afdeling fruit en groenten waar de klant een indrukwekkend aanbod van kwaliteitsfruit en dagverse groenten, tegen de scherpste marktprijzen kan vinden is ook volledig vernieuwd.
​In de indrukwekkende bakkerij-afdeling wordt de hele dag door ter plaatse vers brood en koeken afgebakken. "Daar zijn we echt trots op", zegt Tjorven. "Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds. We focussen ons op ieder moment van de dag."
​In de nieuwe vis-afdeling vind je de lekkerste soorten vis en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis (dus nooit diepgevroren).
​Ook in volledig vernieuwde en uitgebreide beenhouwerijafdeling komen service en een ruim en kwalitatief assortiment met klassiekers en hedendaagse toppers, zoals Brasvarken, Duke of Berkshire en uitzonderlijk gerijpt vlees, aan bod.
​De wijnafdeling en de speciale bieren omkaderen de beenhouwerij-afdeling en de speciale standen met de AOP Charcuterie en AOC kazen. Daar vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren voor de begeleiding van zijn maaltijden.
​Omdat de vraag naar producten voor actuele voedingsgewoontes, zoals vegetarische producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment vegetarische en bio producten, uitgebreid en wordt het nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz. 
​Delhaize besteedt veel aandacht aan het milieu en daarom is vanaf nu de zuivelafdeling uitgerust met deuren. Hierdoor kan de koude lucht niet naar buiten en wordt er bespaard op energie.

PRAKTISCHE INFO:

AD Delhaize De Haan “Chez Madeleine”
​Adres: Stationstraat 8, De Haan
​Openingsuren:
Alle dagen van 8 tot 19u, vrijdag van 8 tot 19u30 en zondag van 8u00 tot 13u. Op feestdagen is de winkel open van 08.00 u tot 18.00 u. Buiten de schoolvakanties is de winkel gesloten op donderdag.

Story image

Delhaize Le Lion / De Leeuw

In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen 

Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.

Contact

Roel Dekelver
Roel Dekelver Director Communications & Stakeholder Management