PressRelease_2019_06-03_bol

Brussel - bol.com pakketten kunnen vanaf vandaag opgehaald worden in Delhaize supermarkten en deelnemende AD of Proxy Delhaizes in de provincie Antwerpen. Een extra service voor de klanten. Snel en makkelijk, met dezelfde snelle levertijd als bij thuislevering.

Extra service … eerst in Antwerpen, dan in gans Vlaanderen

Vanaf nu kan iedereen in de provincie Antwerpen bestellingen van bol.com zonder extra kosten laten leveren in een Delhaize supermarkt of een deelnemende AD of Proxy Delhaize naar keuze. De levertijd is dezelfde als bij thuislevering. Klanten kunnen het oppikken van hun pakket combineren met winkelen of het oppikken van hun boodschappen. Delhaize en bol.com testen deze service uit gedurende de zomer en als alles vlot verloopt, breiden ze deze dienst uit naar gans Vlaanderen. Zo krijgt iedereen de kans zijn bol.com pakket op te pikken in een Delhaize supermarkt, AD Delhaize of Proxy Delhaize in de buurt.

Duurzame oplossing

Zowel Delhaize als bol.com dragen duurzame mobiliteit hoog in het vaandel. Deze oplossing is een stapje richting duurzaam vervoersbeleid. Hoe meer pakjes bol.com kan bundelen per levering, hoe beter voor het milieu en voor de mobiliteit. Welke acties en activiteiten Delhaize onderneemt rond duurzaamheid is terug te vinden op onze website onder de tab ‘The Lion’s Footprint’.

Over Delhaize De Leeuw

Delhaize De Leeuw
In februari 2021 telt  Delhaize De Leeuw maar liefst 820 winkels in België en LuxemburgHet winkelnetwerk bestaat uit volgende formulessupermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize en Shop& Go. Via delhaize.be kunnen klanten online winkelen en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaizeklanten kunnen rekenen op een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten. Delhaize heeft een marktaandeel van 24,9% en telt meer dan 32.000 medewerkers. *Bron AC Nielsen

Ahold Delhaize
Delhaize maakt deel uit van de internationale retailgroep Ahold Delhaize die actief is in 10 landen met ongeveer 380.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 7.000 winkels, waar wekelijks bijna 54 miljoen klanten hun boodschappen doen.

Delhaize De Leeuw
Brusselsesteenweg 347, 1730 Kobbegem