Het ijsseizoen start officieel : Delhaize stelt vernieuwend assortiment ijsen sorbet voor met goede nutriscores
Low sugar Delhaize pronkt in het vriesvak met nutri-score A: evenveel smaak maar met betere nutritionele scores. Ook Delhaizesorbet en de Oppo ijsassortimenten zijn een perfect alternatief.
21/06/2019Brussel – Past een lekker potje ijs binnen een evenwichtige levensstijl? Absoluut! Low Sugar Delhaize roomijs, Delhaize sorbet en Oppo combineren veel smaak met weinig suiker. Daardoor krijgt het roomijs van Low Sugar Delhaize zelfs Nutri-score A.
IJskoud dessertplezier met veel smaak, minder suiker en een goede Nutri-score, dat is wat Delhaize deze zomer aanbiedt. Verschillende producten van de merken Low Sugar Delhaize, Delhaize sorbet en OPPO zorgen voor dessertplezier zonder schuldgevoelens.
Crème de la crème: Low Sugar Delhaize
Dit assortiment van ijs en sorbet is gemaakt met een innovatieve zoetstof : Zusto. De producten bevatten geen toegevoegde suiker en veel minder calorieën voor dezelfde smaakbeleving. Een nieuw recept met nog minder suiker, een nieuwe look en een nieuwe naam. Daylightful heet vanaf nu Low Sugar Delhaize. Het mooie is dat ook de Nutri-scores erop vooruitgaan: van Nutri-score B naar Nutri-score A. Dit vieren we met een nieuwe smaak: Salted caramel. Want beter eten is het hart van beter leven! Deze referentie heeft een score B.
Low Sugar Delhaize (vanilla, mokka, aardbei, salted caramel): € 3,19
Crème de la crème: Low Sugar Delhaize
Een sorbet met ongeveer de helft fruitpuree of -stukjes. Fruitplezier met een nieuw recept voor minder suiker. Daarom krijgt het ook Nutri-score B. Naast onze traditionele smaken (kersen, mango, passievruchten, framboos, citroen, meloen, appel, bloedappelsien) introduceren we nu onze zomerse cocktail uit het vriesvak: mojitosorbet.
Delhaize mojitosorbet: € 2,99
Op een stokje: Oppo ice cream
Eerder zin in ‘healthy ice’ op een stokje? Dan is het roomijs van Oppo een must. Het bevat minstens 30% minder suiker en dus ook minder calorieën. Exclusief verkrijgbaar bij Delhaize in de smaken Madagascar Vanilla, Colombian Chocolade, Hazelnut & Salted Caramel.
Alle smaken: € 4,49.
Delhaize Le Lion / De Leeuw
In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen
Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.
Contact