Delhaize vraagt haar klanten om bij het product Delhaize Poolse worst 150g met houdbaarheid 12/11/2019 extra aandachtig te zijn op het label.
Beter eten

Delhaize voert dagelijks honderden interne kwaliteitscontroles uit om zo op elk moment de kwaliteit en voedselveiligheid van haar producten te garanderen. Delhaize laat hierbij niets aan het toeval over.

Tijdens één van deze kwaliteitscontroles werd vastgesteld dat in de verpakking van de DLL Poolse worst mogelijks "2 Frankfurter worsten" zitten, hierdoor worden de allergenen "selder en soja" niet op de verpakking vermeld.

Delhaize vraagt daarom haar klanten die allergisch zijn aan selder en/of soja en die dit product met 2 Frankfurter worsten hebben gekocht, om dit terug te brengen naar een Delhaize winkel. De terugbetaling van elk betrokken product is verzekerd.

Consumenten die niet allergisch of intolerant zijn voor selder en/of soja, kunnen het product zonder risico consumeren.

Ondertussen heeft Delhaize elk betrokken product reeds uit de winkel verwijderd en de controles voor dit product en de leverancier nog verstrengd. Delhaize wenst zich te verontschuldigen voor dit ongemak.

Info product :
Naam: 150G POOLSE WORST
Merk: Delhaize
EAN code: 5400119520751
Lotnummer: Lot 40B
Vervaldatum (Te gebruiken tot): 12/11/2019

Voor meer informatie kunnen de klanten contact opnemen met onze klantendienst via het gratis nummer 0800/95 713

Datum einde affichage : 31/10/2019

Delhaize Le Lion / De Leeuw

In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen

Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.