Delhaize opent haar 800ste winkel met de nieuwe AD Delhaize reyers.
Winkelopeningen

Delhaize opent haar 800ste winkel met de nieuwe AD Delhaize reyers.

Een nieuwe supermarkt van de laatste generatie voor Brussel

Brussel - Op donderdag 23 januari 2020 opent de nieuwe AD Delhaize Reyers haar deuren voor de klanten. Delhaize viert haar 800ste winkel en dat is een belangrijke stap in de voortdurende uitbreiding van haar netwerk. Met deze winkel wil Delhaize een buurtwinkel aanbieden die beantwoordt aan alle moderne eisen en de dagelijks behoeften van de klant. Zo zijn enkele innovaties gericht op een betere klantenservice en werd ook het aankoopcomfort verbeterd, bijvoorbeeld door de gangen te verbreden. Ook het assortiment is uitgebreid en omvat nu o.a. nieuwe wereldspecialiteiten, glutenvrije producten, lokale producten, een traditionele beenhouwerij en een cateringstand.

AD Delhaize Reyers:

• 2000 m² verkoopruimte
  • 25 medewerkers
  • 190 parkeerplaatsen
  • 7 traditionele kassa’s + 5 Quick Scans
  • 22.000 productreferenties

Altijd een Delhaize om de hoek
Het is zover! Op donderdag 23 januari 2020 opent de AD Delhaize Reyers voor het eerst haar deuren voor het publiek. De inwoners van deze regio hebben nu dus een gloednieuwe buurtwinkel tot hun beschikking. "De AD Delhaize Reyers onderscheidt zich niet alleen door haar lichtheid en inspiratie die ze uitademt met haar ruime assortiment aan gezonde en smaakvolle producten, maar ook door de nabijheid, de dienstverlening en het aankoopcomfort die ze haar klanten aanbiedt. We willen dat Delhaize nog dichter bij haar klanten staat met deze nieuwe winkel, die ook aan de verwachtingen van haar klanten voldoet: we bieden een assortiment van inspirerende en kwalitatieve producten aan, maar we spelen ook de troef van nabijheid uit, in elke betekenis van het woord", zegt Renaud Caeymaex, de zelfstandige uitbater van de winkel.

Winkelen wordt nog leuker dankzij de innovaties
Delhaize heeft er alles aan gedaan om van winkelen - of het nu alleen is of met de kinderen - een eenvoudige, leuke en ontspannende activiteit te maken. De belangrijkste kenmerken van het nieuwe AD-concept zijn de brede gangen, de sfeerverlichting, de warme kleuren en een productassortiment dat gericht is op gemak. Het is duidelijk dat klanten weer zoeken naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en aankoopcomfort. Er ligt een eenvoudige en duidelijke filosofie aan de basis van de nieuwe ontwikkelingen, nl. de klant in het middelpunt van de aandacht plaatsen. Want "Delhaize, mee met het leven" betekent vooral een antwoord op maat bieden op de behoeften van elk individu.

De AD Delhaize Reyers biedt het beste van Delhaize aan
Enkele nieuwigheden springen meteen in het oog. Delhaize is altijd trots geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. De nieuwe aankleding van de winkel trekt meteen de aandacht: vanaf de ingang heeft de klant rechtstreeks toegang tot de rayon on-the-go met een sushi productiestand ter plaatse en een andere cateringstand met sandwiches, salades en kant-en-klaarmaaltijden, allemaal ter plaatse bereid. De klant vindt er een indrukwekkende keuze aan kwalitatief fruit en dagverse groenten tegen de beste marktprijzen.
​Ook de door Dufrais beheerde beenhouwerijrayon, waar kwaliteit en dienstverlening samengaan, werd niet over het hoofd gezien. Een grote traditionele toonbank van 13 meter biedt lokaal rundsvlees van la Ferme des Nauves uit Braine Le Comte aan, maar ook een steeds groter wordend assortiment van hoogwaardig vlees, waaronder gerijpt vlees en charcuterie, een ruime keuze aan traiteursproducten die volledig ter plaatse worden bereid én een rayon waar kaas wordt versneden.
​De AD Delhaize Reyers biedt ook een ruime keuze aan charcuterie en gevogelte. De beste producten uit de zee zijn te vinden in de visafdeling, met ultraverse vis die onmiddellijk werd verwerkt.
​Ook de bakkerijrayon werd in een nieuw kleedje gestoken. Vers gebak en verse broden worden de hele dag door ter plaatse gebakken in een open atelier. Dit stimuleert rechtstreeks contact met de klanten. "We zijn er echt trots op", zegt de uitbater. “Het brood wordt meerdere malen per dag ter plaatse gebakken. Zo kunnen we de hele dag door supervers brood aanbieden, zelfs ‘s avonds.”
​In de wijnrayon kunnen de klanten gemakkelijk hun weg vinden tussen de wijnen van over de hele wereld. Het foodpairingsmeubel helpt hen ook om de wijn te kiezen die het best bij hun gerecht past. Het wijnassortiment wordt elke maand vernieuwd om de klant te kunnen blijven inspireren en hem te begeleiden bij zijn keuzes.
​Aangezien producten voor speciale diëten, zoals glutenvrije diëten, steeds populairder worden en gezondheid een van de prioriteiten van Delhaize is, werd het gamma glutenvrije producten van het ontbijt tot aan het dessert uitgebreid. Dit wordt nu gepresenteerd naast de andere producten voor specifieke diëten zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enzovoort.
​Tot slot biedt Delhaize ook een breed gamma aan lokale producten om aan de eisen van de klant te voldoen. Dit assortiment omvat ambachtelijke producten zoals producten van Upignac, ambachtelijk brood van de Moulin d'André, melkijs van La Ferme des Nauves, enzovoort. Klanten kunnen ook kiezen voor koffie in bulk van Van Hove, een ambachtelijke producent sinds 1954, en voor chocoladecallets in bulk die met een kleine schep genomen kunnen worden.

Lokale integratie
De AD Delhaize wil zich vooral integreren in de buurt. “Deze winkel zorgt voor 25 nieuwe jobs en we proberen deze in te vullen met mensen uit de buurt. We denken dat dit al een eerste stap is in de integratie in de buurt, maar deze integratie zal nog concreter worden als onze enthousiaste en gemotiveerde medewerkers iedere dag contact hebben met de klanten”, voegt de uitbater toe. “We werken met mensen die een passie hebben voor voeding. Ze zullen voortdurend opleidingen volgen om het beste van de moderne retailwereld aan te kunnen bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van onberispelijke kwaliteit.”

PRAKTISCHE INFO:

AD Delhaize Reyers
​Léonard Mommaertslaan 14-18
​1140 Evere

Openingsuren ​
De winkel is geopend van dinsdag tot zondag van 8.00 tot 20.00 uur. Gesloten op maandag.

Delhaize Le Lion / De Leeuw

In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen

Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.