AD Delhaize Lochristi volledig vernieuwd
100% van elektriciteitsgebruik opgewekt door zonne-energie op het dak
26/06/2019Brussel – Vandaag opent de volledig vernieuwde AD Delhaize Lochristi op de Antwerpsesteenweg-Bosdreef de deuren voor de klanten. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Dankzij talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn verbeterd door middel van enkele innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe AD Delhaize Lochristi staan de klant en beleving centraal. Op die manier kunnen de klanten hun boodschappen doen in de meest moderne AD Delhaize van de regio. Uniek aan deze winkel is dat het volledige dak bedekt werd met zonnepanelen zodat het elektriciteitsverbruik van de winkel 100% duurzaam is.
Altijd een Delhaize in je buurt
Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Lochristi voor het eerst opnieuw haar deuren voor het publiek. Op die manier beschikken de inwoners en omwonenden over een volledig vernieuwde buurtwinkel. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten.
AD Delhaize Lochristi werkt voor 100% op zonne-energie
“De winkel voldoet nu aan alle moderne eisen van de klant. Zo installeerden we 1180 zonnepanelen die ervoor zorgen dat de elektriciteit in de winkel voor 100% gegenereerd wordt door zonne-energie. ”, vertellen Mr. en Mevr. Van Assche eigenaars van AD Delhaize Lochristi.
AD Delhaize Lochristi
- 48 medewerkers
- 2500 m² verkoop-oppervlakte
- 232 parkeerplaatsen
- 16000 producten
- 13 kassa’s + onthaal
Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties
Om de dagelijkse boodschappen gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft AD Delhaize Lochristi alle registers opengetrokken. Het nieuwe AD-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, betere visibiliteit, sfeervolle verlichting, warme materialen en kleuren en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht, want 'Delhaize mee met 't leven' betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van elke klant.
AD Delhaize Lochristi biedt het allerbeste van Delhaize
Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Zo valt meteen de nieuwe indeling van de winkel op: bij het binnenkomen beland je meteen in de vernieuwde afdeling fruit en groenten. Daar vindt de klant een indrukwekkend aanbod van dagverse groenten en kwaliteitsfruit, en dat tegen de scherpste marktprijzen. Ook in de beenhouwerijafdeling komt de kwaliteit en de service van Delhaize terug. In de afdeling beenhouwerij vindt de klant een ruim assortiment van vers vlees en charcuterie en een vernieuwde versnijdingsstand. In de visrayon vind je de lekkerste soorten vis en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis. In de bakkerij-afdeling worden de hele dag door ter plaatse vers brood en koeken afgebakken. "Daar zijn we echt trots op", zeggen de zelfstandige uitbaters. "Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds. We focussen ons op ieder moment van de dag." Op de wijnafdeling vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren voor de begeleiding van zijn maaltijden. Delhaize besteedt veel aandacht aan het milieu en daarom is vanaf nu de zuivelafdeling uitgerust met deuren. Hierdoor kan de koude lucht niet naar buiten en wordt er bespaard op energie. Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals vegetarische producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment vegetarische en bio producten, uitgebreid en wordt het nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.
Delhaize Le Lion / De Leeuw
In januari 2020 telt het netwerk van Delhaize Le Lion/De Leeuw maar liefst 800 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, Proxy Delhaize, Shop& Go en Fresh Atelier) in België en Luxemburg kan er een unieke winkelervaring en een hoogstaande dienstverlening worden aangeboden. Klanten kunnen ook online winkelen via www.delhaize.be en hun producten afhalen bij de ophaalpunten of thuis laten bezorgen. Delhaize biedt een uitgebreid assortiment van meer dan 20.000 kwaliteitsproducten aan. Dankzij zijn 8 huismerken (365, Delhaize, Taste of Inspirations, Delhaize Bio, Delhaize Extra, Delhaize Eco, Delhaize No Gluten & Delhaize Veggie) kan Delhaize aan alle noden van de klanten voldoen. Delhaize, dat in 2019 een omzet behaalde van meer dan 5 miljard euro en een marktaandeel van 24,1%* had in België, telt meer dan 32.000 medewerkers. Delhaize Le Lion / De Leeuw maakt deel uit van Ahold Delhaize, een internationale distributiegroep die actief is in 11 landen met ongeveer 372.000 werknemers. Het netwerk van Ahold Delhaize telt bijna 6 700 winkels, waar wekelijks bijna 50 miljoen klanten hun boodschappen doen. *Bron AC Nielsen
Als eerste de laatste info, dagelijks nieuwe ideeën, recepten en video’s? Ga naar www.delhaize.be of volg Delhaize op Facebook, YouTube, Pinterest of Instagram.
Contact