Oproep voor Belgische leveranciers om zich te registreren bij Delhaize dankzij nieuwe samenwerking met RangeMe
Betere toekomst

Delhaize blijft inzetten op Belgische producten

Zellik, 6 juli - Delhaize kondigt trots haar strategische samenwerking met RangeMe aan, een toonaangevend platform om producten te ontdekken en commerciële partnerschappen aan te gaan. Dankzij deze vereniging kan Delhaize haar engagement voor ondernemerschap en de Belgische oorsprong en kwaliteit van haar assortiment versterken en tegelijkertijd de toegang tot verschillende unieke en innovatieve producten voor haar klanten vergemakkelijken. Delhaize maakt van de gelegenheid gebruik om lokale ondernemers uit te nodigen om zo hun producten bij Delhaize te kunnen voorstellen.

Delhaize doet er alles aan om lokale producten te promoten en Belgische producenten te ondersteunen. Dankzij de samenwerking met meer dan 1600 lokale, vaak kleinere, producenten bestaat 70% van het totale assortiment nu al uit producten van Belgische oorsprong. Door met RangeMe samen te werken, zal Delhaize gemakkelijk nieuwe producten kunnen vinden en evalueren, en daarbij ook bijzondere aandacht kunnen besteden aan de behoeften en wensen van haar klanten door nog meer Belgische producten van topkwaliteit aan te bieden. Voor lokale leveranciers is het een uitgelezen kans om hun producten onder de aandacht te brengen en toegankelijk te maken voor een breder publiek.

RangeMe is een innovatief platform waarmee retailers makkelijker producten kunnen ontdekken en laten leveren. Dankzij de geavanceerde technologie van RangeMe komen leveranciers en kopers vlot en efficiënt bij verdelers terecht, waardoor vooral ondernemers betere kansen krijgen om hun producten aan Delhaize aan te bieden. Delhaize zal dit platform gebruiken om haar assortiment uit te breiden en verder te diversifiëren, met een focus op zowel Belgische als plantaardige producten, om zo haar klanten een unieke winkelervaring te garanderen.

"Delhaize staat bekend om haar strenge selectie van producten. We zijn ook overtuigd van het belang om lokale ondernemers een kans te geven, en we weten dat dit ook erg belangrijk is voor onze klanten," zegt Raphaël Gentile, Vice President Sourcing. "De partnerschappen die doorheen 156 jaar met velen van hen werden gesmeed, getuigen hiervan. Er zijn veel voorbeelden van kleine bedrijven die we samen met ons hebben zien groeien. Door samen te werken met RangeMe kunnen we nieuwe, gepassioneerde en enthousiaste profielen en innovatieve kwaliteitsproducten van bij ons ontdekken."

“We zijn erg ontzettend blij met de samenwerking met Delhaize. Het is onze missie om een revolutie teweeg te brengen in de manier waarop kopers en verkopers zaken doen in de FMCG-industrie, door in te zetten op strategische partnerschappen. Bij RangeMe begrijpen we de transformerende impact van verbindingen op bedrijven. Samen met Delhaize creëren we een dynamisch ecosysteem dat innovatie, diversiteit en groei bevordert, ondernemers sterker maakt en de FMCG-industrie vooruit helpt." - John van der Valk, CEO van RangeMe Europe

Geïnteresseerde ondernemers en producenten kunnen nu hun producten registreren op het RangeMe-platform dat beschikbaar is op de Delhaize-website of door rechtstreeks te klikken op.