Shop & Go Delhaize Niel is “klantvriendelijkste winkel 2022” voor België en Luxemburg
Beter leven

NIEL - Bij Delhaize staan onze klanten voorop. We willen dat onze klanten tevreden zijn wanneer ze onze winkels buiten stappen, want een tevreden klant is goud waard. Daarom zetten we ons dag in dag uit in om hen een magische winkelervaring te bezorgen. Shop & Go Delhaize Niel aan het benzinestation Q8 is dit jaar uitgeroepen tot “klantvriendelijkste winkel 2022” binnen alle Shop & Go winkels van Delhaize voor België en Luxemburg.

Elke Delhaize Shop & Go kreeg dit jaar meermaals bezoek van een mystery shopper die elke winkel beoordeelde op verschillende criteria van klantentevredenheid. Op basis hiervan kreeg Shop & Go Niel de prijs voor de klantvriendelijkste Shop & Go winkel van Delhaize. “We zijn enorm trots. Deze trofee is voor ons hele team een mooie beloning voor het harde werk in deze uitdagende tijden. Onze focus op nabijheid, kwaliteitsproducten, goede service, ruime openingsuren en een gezellige sfeer vallen duidelijk in de smaak bij onze klanten. Hen een fantastische winkelervaring bezorgen is en blijft voor ons topprioriteit!,” zegt Els Van Den Bulcke, store manager van Shop & Go Niel.

Praktische info
Shop & Go Niel