Iedere donderdag nieuwe promoties
Jouw boodschappen, altijd en overal
Gratis ophalen in de winkel vanaf €150
Bezorgd tot aan je voordeur van 7u tot 21u
Gepersonaliseerde voordelen met je SuperPlus-kaart
Tout Bien Pils van Average Rob exclusief bij Delhaize
Terug
Beter eten

Tout Bien Pils van Average Rob exclusief bij Delhaize

‘We willen elf miljoen pintjes verkopen, eentje voor elke Belg’

Tout Bien Pils en Delhaize, dat was liefde op het eerste gezicht. Vanaf nu ligt de nieuwe pils van Average Rob dan ook exclusief in alle winkels van Delhaize. Een droom die uitkomt, zegt hij daar zelf over. ‘Onze volgende droom is een pintje voor elke Belg, met het grote netwerk aan Delhaize winkels moet dat lukken.’

Hoe kan Delhaize een samenwerking met Average Rob beter aankondigen dan... met een filmpje van Average Rob zelf. Check hier hoe het juist zit.

https://vimeo.com/737908516

Belgische identiteit

Average Rob lanceerde Tout Bien op 28 april. Zijn Average Pils was toen enkel online verkrijgbaar, maar hij droomde ervan om ook in fysieke winkels te liggen. Zeker omdat de hele stock van Tout Bien op 5 uur tijd was uitverkocht en hij overstelpt werd met vragen naar meer. ‘Op het moment dat Delhaize ons contaceerde, wisten zij nog niet dat Tout Bien zo snel zou uitverkopen’, zegt Average Rob. ‘Ze geloofden dus echt in het product en niet per se in de hype. Retail was van in het begin onze droom, maar nooit gedacht dat die zo snel zou uitkomen. We vonden elkaar snel omdat de match meteen goed zat. Net zoals Delhaize zijn wij trots op onze Belgische identiteit. Delhaize is een moderne supermarkt die sterk inzet op lokale producten, dus ja, wij zijn heel enthousiast over deze samenwerking.’

Waar Delhaize en Average Rob elkaar nog in vinden is dat Tout Bien Pils er voor iedereen moet zijn aan een betaalbare prijs. Daarom besliste Delhaize om het aan te bieden aan 99 cent, van de grootste stad, tot in het kleinste boerengat.

Elf miljoen

Het doet Average Rob dromen van meer. ‘Door in zee te gaan met Delhaize, heeft Tout Bien een serieuze boost gekregen. Het originele doel was om 250.000 pintjes te verkopen, maar door deze samenwerking durven we intussen te dromen van 1.000.000. Of waarom niet een pintje voor elke Belg? We willen van Tout Bien echt een begrip maken. We zijn bijzonder fier op onze biercultuur en Tout Bien is daar een ode aan. Geen speciaalbier, maar gewoon een Average pils. ’

Info: Beschikbaar vanaf 11 augustus in alle winkels van Delhaize en online op de website van Delhaize.

Roel Dekelver
Roel Dekelver Director Communications & Stakeholder Management