Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Hamme haar deuren
Winkelopeningen

Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Hamme haar deuren

De inwoners van Hamme krijgen meest moderne Delhaize supermarkt uit Oost-Vlaanderen

HAMME – Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Hamme officieel haar deuren. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten namelijk dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. Verder kan de klant in de eigen beenhouwerij Souffriau terecht voor een groot gamma aan verse vleesartikelen.

Altijd een Delhaize in je buurt

“Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, nabijheid, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van AD Delhaize Hamme,” zegt de familie Van Kerckhove, de zelfstandige uitbaters van AD Hamme. "Deze winkel werd gebouwd volgens het nieuwste AD-winkelconcept. Dat wil zeggen met ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal stelt. Want klanten zijn op zoek naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak". In AD Delhaize Hamme kunnen klanten genieten van kwaliteitsvolle en versversneden vleesartikelen uit de eigen beenhouwerij Souffriau.

AD Delhaize Hamme in cijfers:

• 15 medewerkers
  • 13.000 productreferenties, met een focus op verse producten
  • 1500 m² verkoopoppervlakte
  • 80 ondergrondse parkeerplaatsen
  • Ook open op zondagvoormiddag, tussen 8 uur en 12 uur

Lokale integratie

​AD Hamme wil zich in de eerste plaats integreren in de buurt. “De winkel zorgt voor 15 jobs die we proberen lokaal in te vullen. We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten,” vertelt de familie Van Kerckhove. “We werken met mensen die stuk voor stuk een groot hart hebben voor voeding. Zij zullen voortdurend opleidingen krijgen om het beste van de moderne distributiewereld aan te bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van een onberispelijke kwaliteit.”

Praktische info
AD Delhaize Hamme
​Marktplein 22, 9220 Hamme

Openingsuren
De winkel is 7 dagen op 7 open, op maandag van 12u00 tot 19u00, van dinsdag tot en met vrijdag van 8u00 tot 19u00, op zaterdag van 8u00 tot 18u00 en op zon- en feestdagen van 8u00 tot 12u00.