Vandaag opent de vernieuwde AD Delhaize Poperinge haar deuren
Winkelrenovaties

Vandaag opent de vernieuwde AD Delhaize Poperinge haar deuren

Veel winkelcomfort dankzij 2.300 m² verkoopoppervlakte

POPERINGE – Vandaag opent de vernieuwde AD Delhaize Poperinge officieel haar deuren voor haar klanten. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften. Met 2.300 m² verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, vegetarische producten, glutenvrije producten enz.

Altijd een Delhaize in je buurt

Het is zover. Vandaag opent de vernieuwde AD Delhaize Poperinge haar deuren voor het publiek. Op die manier beschikken de inwoners en omwonenden over een volledig vernieuwde en moderne supermarkt. “De klanten kunnen er genieten van een lichtrijke ruimte waar ze inspiratie kunnen opdoen via een uitgebreid assortiment, en dit op een efficiënte, service-rijke en comfortabele manier. Met deze vernieuwde winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zeggen Ann en Jurgen Masselus, de zelfstandige uitbaters.

AD Delhaize Poperinge in enkele cijfers

• 40 medewerkers
  • 2.300 m² verkoopoppervlakte
  • 18.000 producten
  • 9 kassa’s en 4 quickscans
  • 210 parkeerplaatsen

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. AD Delhaize Poperinge werd verbouwd volgens het nieuwste AD-winkelconcept dat vooral wordt gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en efficiëntie wanneer zij winkelen. Delhaize besteedt veel aandacht aan het leven van de klant gemakkelijker te maken waardoor de winkel werd uitgerust met 4 nieuwe quickscans.

Focus op vers

AD Delhaize Poperinge wil in de eerste plaats de focus leggen op de verse afdelingen. De beenhouwerijafdeling zal aangevuld worden met vlees van Dierendonck, een ruim aanbod aan home-made gerechten, verse vis, een volledig vernieuwde bakkerij alsook een vernieuwde groenten- en fruitafdeling. “Wij streven naar nabijheid, een aangename winkelomgeving, ruime openingsuren en producten van een onberispelijke kwaliteit.” zeggen Jurgen en Ann Masselus, zelfstandige uitbaters van AD Poperinge.

AD Delhaize Poperinge biedt het allerbeste van Delhaize

Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Zo valt meteen de nieuwe indeling van de winkel op: bij het binnenkomen beland je meteen in de nieuwe on-the-go afdeling. Daar vindt de klant een indrukwekkend aanbod van dagverse bereide maaltijden en kan hier kennismaken met de gloednieuwe aperocorner voor een geslaagd aperitief. Ook de sushistand waar dagelijks ultra verse sushi bereid wordt voor de ogen van de klanten krijgt een bijzondere plaats in de winkel.

De vernieuwde bakkerij-afdeling is uitgerust met rijskasten en ovens waarin de hele dag door ter plaatse vers brood, pistolets en koeken worden afgebakken. "Daar zijn we echt trots op", zeggen de zelfstandige uitbaters. "Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds. We focussen op ieder moment van de dag."

In de wijnafdeling vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren om de geschikte wijn te vinden bij zijn maaltijden.

Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals vegetarische en veganistische producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment plant-based, bio- en glutenvrije producten uitgebreid.  Andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz. zijn ook beschikbaar in AD Poperinge.

Kleine Leeuwtjes

Door middel van de Kleine Leeuwtjes wil Delhaize al het mogelijke doen om de koopkracht van zijn klanten te blijven garanderen. Delhaize geeft zo duidelijk aan dat ze alles in het werk stelt om klanten, ongeacht hun budget, te ondersteunen om gezondere eetgewoontes te ontwikkelen.

Praktische Informatie

AD Delhaize Poperinge
​Ieperseweg 10-12-14, 8970 Poperinge

Openingsuren
De winkel heeft ruime openingsuren ook op zon- en feestdagen: open maandag van 12u tot 19u, open van dinsdag tot donderdag van 8u tot 19u, vrijdag van 8u tot 20u en open zondag van 8u tot 12u.