Nieuwe uitbater van Delhaize St Lenaarts verwelkomt klanten

Nieuwe uitbater van Delhaize St Lenaarts verwelkomt klanten

Sint Lenaarts, 3 juni 2024. Morgen, dinsdag 4 juni, verwelkomt de nieuwe uitbater van Delhaize St Lenaarts zijn klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbater, de 27 medewerkers en de klanten van Delhaize in de regio.

Gemotiveerd team

Vanaf morgen staat Philip Philibert aan het roer van Delhaize St Lenaarts. Philip brengt een schat aan ervaring mee want hij begon al ruim 26 jaar geleden, in 1998, in de Antwerpse Delhaize Plantin als aanvuller voor fruit en groenten. Het was het prille begin van wat een forse retailloopbaan zou worden, want gaandeweg werkte Philip zich op tot Store Manager, was hij in totaal betrokken bij 12 verschillende winkels en werkt hij intussen al twee jaar in Delhaize St Lenaarts.

“Die voorbije twee jaar heb ik me hier echt thuis gevoeld, en toen de gelegenheid zich aanbood om Delhaize St Lenaarts over te nemen, wilde ik het meteen proberen. Ik kon me geen beter gezelschap voorstellen om in dit avontuur mee te stappen dan met dit team van medewerkers én de fijne klanten hier in Sint Lenaarts”, vertelt Philip. ​ ​

Nog betere klantenservice

Als nieuwe uitbater van Delhaize St Lenaerts heeft Philip een duidelijke kijk op wat hij voor de winkel het allerbelangrijkst vindt: kwalitatieve, verse producten en altijd bereid zijn om te luisteren naar de klanten.

“Het klinkt eigenlijk heel eenvoudig als je het zo zegt, maar ik wil deze Delhaize gewoon nog méér ‘van Sint Lenaarts’ maken”, legt de uitbater uit. “In een supermarkt als de onze is lokale verankering heel belangrijk, en daar zorg je voor door te tonen dat je je klanten kent, naar hen luistert én hen de best mogelijke producten aanbiedt.”

Bijzondere nadruk daarbij legt Philip nog op de uitgebreide beenhouwerij in de winkel, waar ook eigen bereidingen worden gemaakt, en op de altijd belangrijke bakkerij waar de pistolets ter plaatse worden gerezen voor dat heerlijke warme-bakker-gevoel.

Delhaize St Lenaarts in cijfers:

• 27 medewerkers
  • 1.530 m² winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 4 kassa’s, 4 quick scans
  • 10% korting op meer dan 5.000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Delhaize Collect

Ook nu de supermarkt uitgebaat wordt door zelfstandige eigenaars, kunnen klanten er terecht voor de Collect-service voor producten die ze bestellen op delhaize.be.

Een warm onthaal

Uitbater Philip en zijn assistente Sandra zijn er nu helemaal klaar voor om hun klanten te ontvangen. “De eerste klanten die we morgen over de vloer krijgen, gaan we natuurlijk bijzonder verwennen. En tijdens het weekend van 15 en 16 juni staat er bovendien heel wat lekkers te gebeuren in de winkel, om onze heropening nog eens extra te vieren”, besluiten ze. De moeite waard om in de gaten te houden…

Openingsuren

De openingsuren van Delhaize St Lenaarts wijzigen vanaf de heropening, en zien er voortaan als volgt uit:

Maandag: 13u – 20u

Dinsdag – Zaterdag: 8u – 20u