Nieuwe uitbaters van Delhaize Ekeren verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Ekeren verwelkomen klanten

Ekeren, 30 januari 2024. Morgen, woensdag 31 januari, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Ekeren hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 65 medewerkers en de klanten van Delhaize in Ekeren.

Enthousiaste ondernemers met gemotiveerd team

Broer en zus Tom en Kim Van Oncen staan vanaf morgen officieel aan het roer van Delhaize Ekeren. Als kinderen van ouders én grootouders die altijd een supermarkt hebben uitgebaat, kregen Tom en Kim hun zin voor ondernemen met de paplepel ingegeven. Daarnaast brengen ze ook heel wat Delhaize-ervaring met zich mee. “Op dit moment baten we samen de Delhaize in Putte uit en zijn de bouwwerken voor een nieuwe winkel in Essen volop aan de gang”, vertelt Tom Van Oncen. “We hebben niet lang getwijfeld om ons kandidaat te stellen voor de overname van een winkel, na de aankondiging van de plannen van Delhaize vorig jaar. Morgen openen we onze nieuwe winkel in Ekeren en binnen enkele maanden nemen we ook de Delhaize in Kontich over”, vult Kim aan. Beide ondernemers kijken er erg naar uit om hun klanten binnenkort in vier verschillende winkel te laten genieten van de lekkerste producten.

Ook het team van Delhaize Ekeren is er klaar voor. “De afgelopen weken maakten we kennis met Tom en Kim en leerden zij ons en de supermarkt beter kennen”, vertelt een medewerker. “Er is een groot gevoel van vertrouwen, dat me enorm veel zin geeft om erin te vliegen. “De onzekerheid die vaak gepaard gaat met verandering, heeft ondertussen plaatsgemaakt voor een gevoel van vertrouwen en vooral veel zin in dit nieuwe hoofdstuk!”.

Nog betere winkelervaring

In de Delhaize van Ekeren staat de klant en zijn beleving centraal en ligt de focus er op een uitgebreid aanbod. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden hier absoluut hun gading. Uitbaters Tom en Kim zijn vast beraden om in de toekomst nog meer in te zetten op een goed gevulde winkel en te focussen op verse producten die het verschil maken. “We zullen onze klanten proberen positief te verrassen, want in elke afdeling zullen nieuwigheden te ontdekken zijn én we breiden ons assortiment uit”, vertelt Tom. Enkele voorbeelden zijn een uitbreiding van het assortiment in de bakkerij, een uitgebreide traiteur- en vers vlees afdeling en algemeen komt er een persoonlijkere aanpak.

Delhaize Ekeren in cijfers:

• 65 medewerkers
  • 2000 m2 winkeloppervlakte
  • > 18.000 producten
  • Bemand onthaal, 6 kassa’s, 8 quick- en selfscans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

Tom, Kim en hun team zijn er klaar voor en kijken er naar uit om vanaf morgen hun klanten te mogen verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt leggen we extra in de watten. Iedere bezoeker trakteren we op een leuk welkomstgeschenkje!”, aldus Kim Van Oncen.

Delhaize Ekeren bevindt zich in de Maria Theresialei 4, 2180 Ekeren.

De openingsuren blijven voorlopig dezelfde en zijn als volgt:

Maandag t.e.m. donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u