Nieuwe uitbaters van Delhaize Ledeberg verwelkomen klanten

Nieuwe uitbaters van Delhaize Ledeberg verwelkomen klanten

Ledeberg, 27 november 2023. Morgen, dinsdag 28 november, verwelkomen de nieuwe uitbaters van Delhaize Ledeberg hun klanten. De opening als zelfstandige Delhaize supermarkt is een belangrijk moment voor de nieuwe uitbaters, de 55 medewerkers en de klanten van Delhaize in Ledeberg.

Gemotiveerd team

François Nelen en Denis Reyniers staan vanaf morgen officieel aan het roer van Delhaize Ledeberg en brengen heel wat Delhaize-ervaring met zich mee. Beide ondernemers waren al in het verleden actief bij Delhaize: François als aankoper voor bakkerijproducten en Denis als storemanager in Delhaize Wondelgem en Gent Sterre. “Na een omweg bij andere bedrijven zijn we nu allebei terug bij Delhaize beland en openen we morgen onze eigen winkel”, vertelt François. “Het is een spannende stap, waar we allebei veel zin in hebben”, gaat Denis verder. “Onze positieve ervaring met werken bij Delhaize heeft ervoor gezorgd dat we de sprong gewaagd hebben en we met veel vertrouwen en enthousiasme beginnen aan dit avontuur”.

Ook het team van Delhaize Ledeberg is er klaar voor. “De afgelopen weken maakten we kennis met François en Denis en leerden zij ons en de supermarkt kennen”, vertelt C. Van Haute, medewerker van van Delhaize Ledeberg. “De onzekerheid die vaak gepaard gaat met verandering, heeft ondertussen plaatsgemaakt voor een gevoel van vertrouwen en vooral veel zin in dit nieuwe hoofdstuk!”.

Nog betere winkelervaring

In de Delhaize van Ledeberg staat de klant en zijn beleving centraal, de focus ligt er op een uitgebreid aanbod en gemak. Klanten die – almaar meer – tijdens het winkelen op zoek zijn naar inspiratie, kwaliteit, nieuwigheden en gemak vinden hier absoluut hun gading. Om hun klanten nog beter van dienst te zijn wordt het assortiment op korte termijn stevig uitgebreid. Onder andere bij de bakkerij, de lokale producten en de apéro corner zal er de keuze uitgebreider zijn. ​

Delhaize Ledeberg in cijfers:

• 55 medewerkers
  • 2.150 m2 winkeloppervlakte
  • 15.000 producten
  • 7 kassa’s, 6 quickscans en selfscans
  • 10% korting op meer dan 5000 producten met NutriScore A of B voor Superpluskaarthouders

François, Denis en hun team zijn er klaar voor en kijken er naar uit om vanaf morgen hun klanten te mogen verwelkomen. “Elke klant die morgen langskomt leggen we extra in de watten. Voor iedere bezoeker voorzien we een gezond welkomstdrankje!”, aldus François.

Delhaize Ledeberg bevindt zich in de Driesstraat 96, 9050 Ledeberg.

De openingsuren blijven voorlopig dezelfde en zijn als volgt:

Maandag t.e.m. donderdag: 8u – 20u
​Vrijdag: 8u – 21u