Vandaag heropent de nieuwe AD Delhaize Waregem haar deuren
Winkelrenovaties

Vandaag heropent de nieuwe AD Delhaize Waregem haar deuren

Veel winkelcomfort dankzij 2300 m² verkoopoppervlakte Uitgebreid assortiment met meer dan 18.000 productreferenties

WAREGEM – Vandaag heropent de nieuwe AD Delhaize Waregem officieel haar deuren voor haar klanten. Met 2300 m² verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, vegetarische producten, glutenvrije producten enz.

Altijd een Delhaize in je buurt

Het is zover. Vandaag heropent de nieuwe AD Delhaize Waregem haar deuren voor het publiek. Op die manier beschikken de inwoners en omwonenden over een vernieuwde buurtwinkel. “De klanten kunnen er genieten van een lichtrijke ruimte waar ze inspiratie kunnen opdoen via een uitgebreid assortiment, en dit op een efficiënte, service-rijke en comfortabele manier. Met deze vernieuwde winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zegt Geert Dewitte, de zelfstandige uitbater.

AD Delhaize Waregem in enkele cijfers

• 48 medewerkers
  • 2300 m² verkoopoppervlakte
  • 18000 producten
  • 10 kassa’s
  • 260 parkeerplaatsen

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft AD Delhaize Waregem alle registers opengetrokken. AD Delhaize Waregem wordt gekenmerkt door ruime gangpaden, een verbruikersruimte, een ruime ondergrondse parking en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en efficiëntie wanneer zij winkelen.

AD Delhaize Waregem biedt het allerbeste van Delhaize

Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Zo valt meteen de nieuwe indeling van de winkel op: bij het binnenkomen beland je meteen in de vernieuwde afdeling on-the-go producten en bereide maaltijden gevolgd door fruit en groenten. Daar vindt de klant een indrukwekkend aanbod van kwaliteitsfruit en dagverse groenten, en dat tegen de scherpste marktprijzen.

Ook in de beenhouwerijafdeling komt de kwaliteit en de service van Delhaize terug. In de afdeling beenhouwerij vindt de klant een ruim assortiment van vers vlees en charcuterie. In de visrayon vind je de lekkerste soorten vis en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis.

Ook de sushistand waar dagelijks ultraverse sushi bereid worden voor de ogen van de klanten krijgt een bijzondere plaats in de winkel.

In de bakkerij-afdeling worden de hele dag door ter plaatse vers brood en koeken afgebakken. "Daar zijn we echt trots op", zegt Geert Dewitte, zelfstandige uitbater. "Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds. We focussen ons op ieder moment van de dag."

In de wijnafdeling vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren om de geschikte wijn te vinden bij zijn maaltijden.

Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals vegetarische en veganistische producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment vegetarische en bio producten, uitgebreid en wordt het nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.

Superplus

Ook Delhaize’s vernieuwde loyalty programma, Superplus, zal in deze winkel goed zichtbaar zijn. Elke klant met de SuperPlus-kaart krijgt automatisch een korting van 5% die daarna kan stijgen tot 15% op meer dan 5.000 producten die een Nutri-Score A of B hebben. Delhaize geeft zo duidelijk aan dat ze alles in het werk stelt om klanten, ongeacht hun budget, te ondersteunen om gezondere eetgewoontes te ontwikkelen.

AD Delhaize Waregem
​Gentseweg 602, 8793 Waregem

Openingsuren
De winkel heeft ruime openingsuren ook op zon- en feestdagen: open op maandag van 12u tot 20u, open van dinsdag tot zaterdag van 8u tot 20u, en open op zondag van 8u tot 12u.